Hoi meiden! Ik word zo langzamerhand er niet goed van Ze wil niet altijd meer slapen tussen de middag, dan gaat t over t algemeen best goed, tot zes uur 's avonds. Dan stort mevrouw in en doe ik dr gewoon om kwart over zes naar bed. De volgende dag is ze dan niet te genieten want ze is doodmoe, omdat ze de vorige dag veel te weinig heeft geslapen.. T zal er wel bijhoren deze fase, ze zal straks helemaal niet meer slapen overdag. Maar dit is wel een rotfase hoor, wie heeft er nog tips? O ja.. Ze is 2 jaar en 8 maanden..
Hier is de tip: naar buiten. Zowel zoonlief als dochter zijn geen slapers en zeker niet in hun bed, maar zo gauw we naar buiten gaan met de fiets/ auto/ wandelwagen/rugdrager zijn ze zo vertrokken Gelukkig nooit last van de volgende dag, wel dat ze er wat vroeger inliggen/inlagen en dat ze zo bij sliepen.
Jorja slaapt al 'n paar maanden niet meer overdag. Ze is 's middags wel even flink vervelend, maar dat gaat ook weer over. Tegen 19.00 uur ligt ze in bed en 's morgens is ze weer de eerste rond 6.30 uur. Geen tips helaas, want hier krijst ze moord en brand als ik 'r toch naar bed breng.