Voor mij is het nog niet van toepassing, maar ik ben gewoon al benieuwd. Wie van jullie draagt speciale zwangerschaps-onderbroeken en wie draagt nog gewoon ondergoed, of past dat echt gewoon niet meer?
Ik draag zwangerschapsonderbroeken, van die grote, onelegante bakbeesten tot net onder je borsten Vreselijk gezicht, maar het zit heerlijk vind ik ! Ik heb lage zwangerschapsonderbroeken geprobeerd, die dus onder je buik blijven zitten, maar dat vind ik persoonlijk niet fijn zitten.
ik draag t zwangerschapsondergoed van t merk anita,zit perfect lekker katoen en veel stretch sluiten heel mooi aan te verkrijgen bij livera gr sophietje
Hoi Daphne, Ik draag nog gewoon mijn eigen "normale" ondergoed op dit moment. Heb wel al enige tijd een meegroei-bh maar daar kon ik echt niet meer omheen omdat mijn borsten zo explosief groei(d)en. Maar geen paniek hoor, naast de bekende tenten zijn er ook hele leuke en sexy setjes te koop hoor
Ja ik draag ook nog gewoon me gewone ondergoed. Ik denk als ik van dat zwangerschapsondergoed koop ik er in kan zwemmen
hai ! Met mijn 12e week kon ik al geen gewone aan kon wel maar het ging knellen tegen mijn onderbuik.(zit dus niet meer lekker) String kon ik al in het begin niet meer aan. Dat begon te schuren en het zat totaal niet lekker meer. Ik heb bij de Zeeman gewoon een maatje l gekocht kon wel gaan voor zwangerschaps onderbroek. Het zit ver over je buikje heen en het is niet duur. Ik vond het zonde om speciale ondergoed te halen. Hoop dat ik je voldoende vertelt hebt, Groetjes Loesmari
ik draag nu sinds 2 weken zwangerschapsondergoed en ik moet zeggen het ziet er niet uit maar het zit geweldig. die lage zaten mij ook niet lekker. ik heb ze bij miss etam gekocht daar zijn ze niet duur 6,95. gr.cindy
Ik vind het zwangerschapsondergoed namelijk erg duur. Ook 6,95 vind ik duur. Je moet er toch minimaal 10 hebben, denk ik dan, dus dat is dan 70 euro alleen voor ondergoed!!
Ja ik koop van die Wibra onderbroeken kosten 2 euro per stuk ofzo en ze zijn voor na de bevalling ook handig voor het kraamverband enzo. Het is niet erg trendy maar ja dat zijn die zwangerschapsonderbroeken ook niet echt.
Ik draag ook van die heerlijk zittende lompe grote zwangerschaps onderbroeken. Ik koop ze bij de hema. Je hebt er strings, slips en shortjes en de laatste draag ik graag. Ze kosten 5 Euro per stuk ofzo. Het is inderdaad wel wat prijziger , maar ik heb het er graag voor over. De irritatie die laag ondergoed nu veroorzaakt weegt er namelijk niet tegen op.
Hoi ! Ik heb een zwangerschaps bh gekocht (die nu bijna weer te klein is ... ) maar draag nog mijn gewone onderbroeken. Van bij de Hema, ze zijn van katoen. Ze zitten altijd al laag aan de voorkant, ze gaan dus netjes onder mijn buik langs ! Gisteren was ik in een winkel voor zwangere vrouwen. Vroeg die vrouw hoe lang ik nog moest ! Die schrok wel lichtelijk toen ik zei dat ik pas 18 weken was ! Ik vond het wel grappig ! Groetjes, Nikki F
Ik kan mijn gewone onderbroeken en strings nog aan, mijn buik begint erboven. Zogauw dat niet meer comfortabel is, stap ik meteen over op zwangerschapsondergoed. Nog geen idee wat maar het moet wel lekker zitten, anders voel ik me dood ongelukkig Die zwangerschapsbh's waren ook een verademing!
Ik draag ook zwangeschaps onderbroeken zitten heerlijkkkkkkkkkkk. Van Anita zijn duur maar ach alles kost geld. Tevens zwangerschaps bh van 69 euro per stuk.
Ik heb nog geen dikke buik, maar mijn borsten zijn nu al een cupmaat groter (best snel eigenlijk). Heb geen zwangerschapsbeha gekocht, gewoon een cupmaat groter bij de hunkemoller
Ik heb tot aan het eind mijn normale onderbroeken aan gehad. Ik draag eigelijk altijd lage heup boxershorts en dat wilde prima ook met een mega buik!! Heb niet eens over ander ondergoed na gedacht!! Gr Carry
Als we dan toch al onderbroekenlol hebben , wil ik er even de volgende vraag in gooien: Ik draag eigenlijk zelden een lange broek, ik ben een echt rokken/jurken mens. Ik ben niet superslank, maar ook niet dik en toch draag ik onder een rok, jurk altijd een broekje met pijpjes. Vaak worden die dingen figuurcorrigerend genoemd, en daar doe ik het natuurlijk ook wel een beetje voor , maar daarnaast zit het gewoon lekker. Ik draag meestal van die pantybroekjes (dus gemaakt van 'panty-stof, alleen wat dikker, dus minder gevoelig voor ladders). In de winter draag ik panty's die figuurcorrigerend heten (zit zo'n broekje in), en in de zomer dus pantybroekjes. Het is niet super-elegant, maar ik vind het heerlijk zitten, moet niet denken aan van die plakkerige zweetbenen... Er schijnt toch een soort taboe te rusten op dit soort ondergoed, daarom vind ik het niet echt supergeweldig om dit 'geheim' prijs te geven. Maar ik zit een beetje met het volgende: Afgelopen winter, kon ik me qua panty's prima redden met een maatje groter. Heerlijk hoog op te trekken (tot onder de borsten), en ook nog ondersteunend voor de buik. Nu gaan we de zomer in, en ben ik op zoek naar pantybroekjes, een maatje groter. Kan ze alleen nergens vinden, behalve bij Wehkamp.... Iemand hier ervaring mee?? Of wellicht andere ideeen die lijken op hetgeen wat ik zoek???
Hoi Linda, Misschien ergens in een speciaal zaak? Ik heb geen idee eigenlijk, want ik draag ze nooit. Of misschien in een kledingzaak voor grotere maten??
Ik vergeet ook te vermelden waar ik al heb gekeken.... Ik draag ze normaal gesproken in maat 38 of 36-38, dus het gaat niet om een grote maat... Ik ben bij V en D geweest, Livera, Hema, Hunkenmuller, zelfs bij Wibra en Zeeman gekeken maar niks wat er op lijkt. Terwijl ik de panty's (voor in de winter dus) gewoon bij V en D koop, en daar verkochten ze vorig jaar ook van die broekjes... Ik zal proberen een foto bij te voegen zodat jullie weten wat ik bedoel.
Ik heb wat grotere bhs gekocht, maar geen speciale. heb namelijk maar een cub b en kan het prima met normale bhs. Slips draag ik gewoon nog van mezelf. Ik had gelukkig watt oude strings die ik bewaard had en die een beetje uitgelebberd waren. Die passen me nu prima. Jenny