Ondergoed tijdens zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Daphne, 28 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    Ik heb de rokken voor deze zomer al in de ban gedaan omdat ook ik altijd een broekje met pijpjes onder een rok draag in de zomer... Bij mij helaas noodzaak omdat ik anders mijn benen stuk loop:( Dus nu maar veel linnen met een rok voor de leuk eroverheen :)
    En qua ondergoed: gedeeltelijk eigen en gedeeltelijk zwangerschapsstrings, eigen met een band zitten echt te strak

2. Kiz

Kiz Bekend lid

21 nov 2005
    973
    0
    0
    Als het warm weer is in de zomer, loop ik ook mijn benen stuk inderdaad!
    Maarja, ik heb momenteel gewoon geen enkele broek die nog past (op 2 joggingbroeken na), want ik draag echt zelden een broek...En om nou allemaal zwangerschapsbroeken aan te schaffen....zie ik niet zo zitten...
    Voorlopig kan ik nog ff doen met de panty, en ik heb een grotere maat broekjes besteld bij wehkamp...Hopelijk bevallen ze!

3. munt

munt Actief lid

11 dec 2005
    290
    0
    0
    friesland
    ik heb 2 zwangerschapsbroeken en voor de rest joggingsbroeken maar strax met het mooie weer lekker rokje aan :) maar kwa ondergoed heb ik nog steeds mn normale aan bh beginnen wel minder te zitten dus dat word van de week ff halen maar ik ga niet speciale onderbroeken dragen :) :rolleyes: :evil:

4. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ik draag boxershorts zonder naad van de HEMA, daar past mijn buik nog goed in :)
    En sinds deze week heb ik een beha gekocht zonder beugels, omdat de beugels pijn begonnen te doen.

5. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Selaam

Ik draag van die zwangere onderbroeken van de hema, ze zitten lekker en ook de meegroei bh's en de voedingsbh's heb ik ook al gekocht.

6. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    hai,

Ik heb van dat simpele katoenen ondergoed van de Hema gekocht. 3 slips in een pakje voor 2,25!! geen geld toch! je hebt witte en zwarte en je hebt allerlei modellen. ook strings van katoen. ik heb de 'normale' onderbroekjes gekocht alleen dan lekker ruim zodat het niet knelt!

ik kan alleen echt niet wennen aan een bh zonder beugel! ben altijd zo`n tshirt bh gewend. zie je het tenminste ook niet als je het koud hebt! ;)
    maar nu zal ik er toch ook echt aan moeten want m bh begint te knellen en dat kan nooit oke zijn!

x

7. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ik heb ook altijd gezegd: voor mij geen bh zonder beugels!.. Maar het begon echt pijn te doen, en dan ben je echt opgelucht met zo'n bh hoor!! Het ziet niet zo mooi uit (vind ik dan), maar mooi uitzien doe ik na de bevalling wel weer :)

8. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Hoi hoi!

Ik heb, zodra mijn buik niet meer in normaal ondergoed paste, zwangerschapsondergoed gekocht; ik heb 2 Anita onderbroeken, waarbij de buik lekker ingepakt zit en de rest heb ik bij de Hema gekocht; zowel hoog 'buik-ondergoed' als strings (onder een strakke broek). Ik heb gewoon in de loop der tijd wat aangeschaft, dus heb wel bijna 10 onderbroeken. Mijn lief heeft bijv. ook aangedrongen om goede bh's te kopen; ik heb nu 1 bij de Livera weg en 1 bij een speciaalzaak, beide zonder beugels, terwijl ik normaal (ivm mijn cupmaat 75 DD altijd beugels heb voor ondersteuning). Ik vind zonder beugels eigenlijk ook best lekker zitten. Enfin, goed ondergoed vind ik wel belangrijk; comfortabel, warm en ondersteunend.

Liefs,
    Lise

9. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    ik draag gewoone onderbroeken van de zeeman alleen in een paar maatjes groter. mijn eigen maat begon strak te zitten en te iriteren, voor loopig kan ik weer even voor uitt met deze maar en het zit nu lekker ruim niet meer zo strak. ook heb ik een meegroei bh gekocht al vrij snel begonnen mijn borsten op te zetten en pijnlijk te worden en met die bh's had ik er weinig last van.

10. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    hmm en daar ben ik dan met me 34 weekies en ik draag nog steeds me stringetjes hehehehe

11. Silly

Silly Fanatiek lid

24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Heb m'n gewone ondergoed nog aan.
    Bij m'n 1e ook geen zwangerschapsonderbroeken aangehad, ook gewone slips.
    Heb van die lage; ideaal, blijven mooit onder m'n buik zitten.

Silly

12. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    ik moet het ook gaan aanpassen nu!!
    mn buikkie groeit nu echt en mn normale ondergoed zit niet echt lekker meer!!!!
    moet ook grotere gaan kopen hehe

13. Petra

Petra Actief lid

29 okt 2005
    121
    0
    0
    student
    Noord-Brabant
    Bij de Zeeman hebben ze lage heuponderbroeken, ik heb gewoon twee maten groter gekocht en die zijn na de bevalling ook lekker om je kraamverbanden in te verstoppen... :)
    Die zijn tenminste betaalbaar. Ik ben nu voor de vierde keer zwanger, heb bij de eerste nog van die speciale grote onderbroeken voor over je buik gekocht, maar zodra het een beetje warm wordt, dan is dat veel te warm, lekker een laag stringetje of zo'n lage heuponderbroek, da's ideaal en kun je meer geld uitgeven aan baykleertjes of aan een mooi shirt voor jezelf voor na de bevalling, heb je meteen iets nieuws om aan te doen, voel je je meteen lekker in iets nieuws zo na de bevalling....
    Suc6 met uitzoeken welk ondergoed voor jou het lekkerst zit...

groetjes...

14. astridje

astridje Lid

1 jun 2005
    74
    0
    0
    Hello ik draag ook nog mijn gewone string maar dan wel in een maatje groter. Draag wel een zwangerschaps bh want ben van c naar bijna e cup nu. :)

15. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    ik heb een paar van die positieonderbroeken gekocht...4 stuks, maar met z'n drietjes in huis was ik dan ook meerdere wasjes per week...(en hup de droger in en dan kan ik weer voort haha) Maar zitten gewoon heeeeerlijk zo helemaal over je buik...niet modieus haha, maar zit gewoon lekkerder dan zo'n strakke band onder je buik vind ik zelf

16. lisacar

lisacar Actief lid

Ik draag nog steeds m'n heeeeeerlijke heup strings van de Victoria Secret. Deze zitten zo laag dat het volgens mij niet uitmaakt hoe groot je buik is.

Ik heb m'n gewone bh-merk een cup groter gekocht en die draag ik. Gekke is dat mijn borsten niet zo heel erg veel groter zijn geworden. Ze waren al niet zo groot en zijn maar een klein beetje gegroeid. Had me er al helemaal op verheugd... :) Als ik al jullie verhalen altijd lees, dan vraag ik me af of er niet iets mis is met mijn borsten...........? :(

Panties is voor mij ook geen probleem, want ik draag hold ups die gewoon lekker op je bovenbenen blijven plakken. Deze zitten nu lekkerder dan panties met een broekje.

Gr. Carmen

17. Kiz

Kiz Bekend lid

21 nov 2005
    973
    0
    0
    Ook hier geen extreme groei van de borsten :( , en ik heb ook slechts een B-cup, dus het had van mij wel wat meer mogen toenemen. Het vreemde was, dat mijn borsten wel de eerste waren, die me lieten merken, dat ik zwanger was. Ik voelde dezelfde 'pijn' als in de pubertijd: ze waren dus aan het groeien! Tenminste daar leek het op... Maar erg veel zijn ze dus niet gegroeid. Ik pas nog gewoon mijn eigen BH's.
    Wel zijn ze al aan het lekken....da's dan weer minder, maar ja, je kunt niet alles hebben he?! ;)

18. lisacar

lisacar Actief lid

Hoi Linda,

Wat ontzettend grappig dat we hetzelfde hebben...... ;) Inderdaad mijn borsten gaven me ook als eerste het seintje dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn en ik heb ook een B cup. Hmmm...., en dat lekken heb ik nog niet meegemaakt. Wellicht verstandig om in het vervolg een extra shirtje mee naar m'n werk te nemen...... Ik zie die gezichten van m'n collega's en klanten al voor me...... :oops:

Gr. Carmen

19. labmuisje

labmuisje Actief lid

19 apr 2006
    245
    0
    0

Hoi

kijk en hiermee zit ik ook mijn borsten beginnen nu ook al een beetje uit mijn bh te bollen maar ik koop niet zo makkelijk een grotere maat bh, zit namelijk van mezelf op cup G en dan kosten de bh's al gauw, 80euro. Een cup groter is voor mij niet echt een optie. Maarja om nu al een zwangerschapsbh te kopen weet ik ook nog niet omdat dan mijn vrouwelijke collega's al kunnen zien dat ik zwanger ben. (werk in de zorg) Dus ja een klein dilema. Verder kan ik gewoon nog lekker mijn eigen onderbroeken aan.

Groetjes labmuisje

20. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Ik draag ook van die mega grote zwangerschapsonderbroeken, mijn man noemt het iglo strings, hihih...

Gewoon ondergoed gaat gewoon echt niet meer, zit helemaal niet.
    Zwangerschapsstrings zaten in het begin lekker, maar zit nu ook niet meer. En die onder je buik vallen zitten ook gewoon helemaal niet lekker, want het lijkt net alsof die steeds afzakken.

En ik vind het nu even belangrijker dat het lekker zit, dan dat het mooi staat. Mijn stringetjes haal ik na mijn zwangerschap wel weer uit de kast.

Deel Deze Pagina