Welke sloffen zijn geschikt in een bovenwoning.. Houten vloer en willen het geluid iets dempen...? Fijne niet al te dure slofjes!?
Voor jezelf of voor je kind? Bij de action hebben ze vrij lange soort sokachtige sloffen met stippen en een schapen vachtje aan de bovenkant. Heerlijk warm en fluisterstil.
Heb je al van die goeie ouwe spaanse sloffen geprobeerd? Die kun je bij elke schoenenwinkel kopen, of op de markt. Zorg dan wel dat je echte lederen koopt want anders loop je er binnen een week een gat in de zool in.
Soksloffen, zoals ik ze noem. Die hebben mijn kids aan. Van die warme sokken van de fourniturenzaak of de markt met antislip nopjes eronder.
Die van vilt zijn super magicfelt en voor kinderen versie is er ook. Erg warm en dempt alles. Hier ook massief hout bovenverd Indd duur maar ik heb via limango gescoord. Overigens lopen we vrijwel op sokken maar soms we wel sloffen
Hier krijgen ze gewoon een extra sok aan, van die dikke met antislipnopjes eronder. Bij de Action, Scapino, Zeeman, enz wel te koop. Ben je ook niet zo 'maatgebonden'. En het speelt volgens mij wel het lekkerst, zo ook op de grond, omdat het lekker soepel is.