ondergoed vraagje...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door bar, 26 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    Ik vroeg me af wat voor ondergoed jullie eigenlijk dragen tijdens de zwangerschap.. Ik ben nu bijna 20 weken en draag gewoon mijn eigen nog. maar nu zei mijn moeder dat een beugelbh niet goed is.. Klopt dat?
    En bijv een string.. houden jullie die de hele zwangerschap aan? of nemen jullie gewone onderbroeken ofzo...
    ik ben hier nou zo benieuwd naar..

2. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Een beugelbh schijnt inderdaad niet goed te zijn ivm je melkklieren. Al heb je wel meegroei en zwangerschapsbh's met een beugel.
    Ik vind het sinds de 9 week al niet meer lekker zitten, dus heb nu twee voedingsbh's(v&d) en twee zwangerschapsbh's (hema) en die zitten heerlijk!

Ik draag nog wel gewoon mijn eigen strings en boxertjes, hou niet van gewone onderbroeken.

3. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Ik heb nog steeds mijn eigen bh's aan, ik heb ook gehoord dat een beugelbh niet goed is voor de melkklieren, maar hij zit nog superlekker. Ik heb een paar zwangersschapsonderbroeken gekocht, deze vind mijn man verschrikkelijk, maar ze zitten super, lekker steun over je buik. Maar meestal heb ik mijn eigen strings nog aan, alhoewel deze in mijn heupen snoeren zeg maar omdat ik mijn billen wat dikker heb gekregen. Met een linnen of stretchbroek staat dit niet mooi. Maar ik heb van alles wat..

4. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ik draag normaal altijd strings, ik had niet eens gewone onderbroeken maar op een gegeven moment verlangde ik naar gewone onderbroeken toen ik zwanger was hoor. Gewone-niet-sexy-zwarte-katoenen-onderbroeken... en dan ook nog eens lekker een maatje groter dan je normaal hebt. Zodat je geen knellen hebt enzo. Ik zweer bij die van de hema, 3 in een pakje in wit en zwart te verkrijgen :)

5. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ik heb meegroeibeha's van Hema en ook de positieonderbroeken en dan de strings, knickers en gewone. De gewone van mezelf krullen helemaal op en zitten voor geen meter meer :(

6. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Ik draag de onderbroeken (wat een boeren woord eigenlijk, maar slipjes klinkt weer zo sexachtig haha) die ik altijd draag, normale zwarte katoenen van de Hema.
    Van mijn schoonzus heb ik zwangerschapsstrings gekregen, maar het kan te gek ook hoor.
    Ik draag sowieso al nooit strings, want zo'n stuk stof in mijn naad vind ik iets vreselijks!
    (ik heb wel een paar van die ordinaire met kant in mooie kleuren, maar die heb ik alleen maar als ik er sexy wil uitzien! :) )

Maar die zwangerschapsstrings, daar durf ik mezelf niet eens mee aan mijn vriend te vertonen, volgens mij zou hij zich dood lachen.

7. evon

evon Actief lid

18 mei 2006
    432
    0
    0
    Den-Haag!
    ik draag ook echt nooit strings....die trek ik echt slecht.
    Ik draag ook de normale zwarte katoenen van de hema

Heb ook een paar speciale voor de zwangerschap die wat meer steun geven

Ook ivm eventuele afscheiding draag ik liever katoen, zeker nu tijdens de zwangerschap

Heb ook wel lingerie, maar daar ga ik niet elke dag mee rond lopen

8. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Ik droeg normaal meestal strings maar dat zat op een gegeven moment niet lekker meer, net iets te strak op de heupen, dus sindsdien alleen nog gewone onderbroeken. Heb er ook een paar een maat groter gekocht, dat zit helemaal comfortabel ;)
    Ben al vrij snel overgestapt op meegroeibh's want beugels zat niet lekker meer. Zolang je er geen last van hebt kan het volgens mij trouwens geen kwaad. En vanmiddag heb ik voedingsbh's gekocht, die zitten heerlijk!

9. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Ik heb meegroei bh's gekocht omdat m'n gewone bh's echt niet meer pasten. Qua onderbroeken draag ik gewoon dezelfde die ik altijd draag. Die passen nog prima.

10. ramona

ramona Fanatiek lid

9 mrt 2005
    1.200
    2
    0
    Huismama
    Zundert
    Hoi

Ik heb mee groei en voedings bh en ik heb ook positie string mijn eigen ondergoed rolt ook naar beneden en vind dat echt iri

11. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik heb 2 meegroei bh gekocht zonder beugel was even wennen maar nu zit ie heerlijk.
    Had van de zomer positie strings gekocht bij de miss etam en hem nu van die hele geile (haha) hoge oma onderbroeken aan tot grote afschuw van vriend lief maar het zit heerlijk.

12. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    ik wel meegroei bh's maar kocht later gewoon Al voedings bh's, dan had ik die alvast maar ander moest ik die later ook nog gaan kopen. ik heb een paar zwangerschaps strings en gewoon goed, maar draag ook wel nog een paar grote onderbroeken voor mezelf.

13. Rabia

Rabia Bekend lid

19 apr 2006
    576
    0
    0
    huisvrouw
    spanje
    Ik heb nog mijn eigen beugel bh's aan en mijn normale strings. In bed draag ik naadloze slips van de hema of hunkelmoller ofzo.
    Ik heb nergens last van. Ik had allemaal meegroeibh's gekocht maar vind ze niet lekker zitten en niet mooi....ik krijg hangborsten gevoel ervan.

Ook had ik positiestrings en onderbroeken in de aanbieding toen in het begin gekocht en alles is maat S maar wat een tenten. Ik draag ze echt niet dus heb ze zo nog in de kast met kaartjes eraan. Vind het maar niks.

14. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Ik draag mijn normale strings, en heb meegroeibh's met beugel. En die zitten zaaaalig. Mijn eigen bh's zitten niet meer lekker.

15. IkenKleine

IkenKleine Bekend lid

23 mrt 2006
    975
    0
    16
    ik draag van alles wat. Soms mijn eigen strings, al zitten die niet zo mooi/lekker meer. Ik heb een paar zwangerschapsstrings gekocht v/d Hema en die zitten heerlijk. Lekker steun en er zit een badstofkruisje in dat absorbeert erg goed.
    en ik heb ook een paar hele grote hele niet sexy onderbroeken gekocht om in de slapen. Zijn erg groot, maar knellen nergens, kruipen nergens tussen en dat slaapt heerlijk.
    Qua beha's draag ik de zwangerschapsbeha's van de Hunkemoller, erg comfi. Mijn eigen beha's zijn te klein.

Zou gewoon dragen wat je zelf lekker vind zitten.

16. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    vanaf ik echt een zwangerschapsbuik begon te krijgen ben ik zwangerschapsonderbroeken gaan dragen. Mijn gewone vond ik niet meer lekker zitten omdat de bovenrand steeds lager ging zitten en in mijn buik sneed. In het begin heb ik de rand van het ondergoed nog iets omgeslagen, nu zitten ze lekker over mijn buik. Het ziet er niet uit, maar het zit wel erg lekker.

17. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Veel bh's kan ik niet meer aan. Heb een voedingsbh gekocht maar daarin beginnen mijn borsten te jeuken dus die draag ik nooit.
    Verder draag ik nog gewoom mijn eigen naadloze strings van de Hema en heb ook een aantal zwangerschapsstrings van de Hema.. die zitten echt zalig :D

18. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    oke dus jullie houden wel bijna allemaal je eigen ondergoed en strings aan.. haha..
    ik liep met mijn moeder in de stad gister en zei kan je wel je strings aanhouden dan nu ik zwnager ben.. toen hadden we het erover ik zeg ik vraag het wel is op het forum..
    haha maar dat doen er dus wel meer lees ik al..
    Maar ik heb eigenlijk altijd een beugelbh aan, voorgevormd en dat zit heerlijk. Maar volgens mijn moeder is dat niet goed voor de vorming van de melkklieren.. klopt dat?

19. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Ik heb me meegroei bh's gekocht en draag nog gewoon mijn strings

20. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ik heb nog wel gewone strings aan, maar dan van die iets grotere bij de Hema zodat ze niet knellen in m'n buik.
    Vraag me alleen af hoe lang ik nog met deze strings door kan lopen ;)

Bh's ook nog gewone, alleen zitten ze op 1 na niet zo lekker meer dus ga volgende week maar eens op zoek naar groeibeha's (wel met beugel!)

Deel Deze Pagina