Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Ik heb sinds gisteren een zwangerschaps/meegroei/voedings beha.... Echt aan te raden.... Heerlijk! 14,99 bij Prenatal, ik heb gewoon die witte, maar hij zit echt jummy!
Pas als je kindje is geboren en je bv gaat geven worden beugelbh's afgeraden, tijdens je zwangerschap volgens mij niet hoor.
Ik heb tijdens de zwangerschap en de bv gewoon beugelbh's aangehad en had melk in overvloed hoor. Ik draag al vanaf 12 weken een zwangerschapsbh. Mijn strings draag ik ook nog. Ik klap de bovenkant wel even om anders snijdt die in mijn buikje. Voor als ik verder ben heb ik nog de zwangerschapsstrings van mijn 1e zwangerschap, heerlijk zitten ze, vind ik dan!
Ik heb echt sexy ondergoed.. daar zou mijn oma nog jaloers op zijn zo ver kan ik die optrekken hahaha.. Ik heb daarom nu ok maar ander positie ondergoed gekocht, van anita, die lagere. Strings draag ik zoiezo niet, omdat ik altijd een verbandje in moet!
ik draag bhs met beugel en nog mijn gewone strings. maar ik heb al wel een paar voedingsbehas van de hema gekocht, en besefte me van de week dat ik binnenkort ook maar eens degelijke onderbroeken moet gaan halen. want die giga surfplanken willen vast niet in een string
Ik draag van alles wat, maar toch wel steeds meer gewone onderbroeken en nu ook zwangerschapsonderbroeken. Tja ziet er niet uit, had ook gezworen die dingen niet te dragen maar vind het toch het lekkerst zitten Ik heb ook nogal last van mijn banden en harde buiken en kan er dan slecht tegen als daar 'iets zit' dus ook die leuke lage broeken zijn niet aan mij besteed