vraag: welk geslacht word er over het algemeen eerder geboren ? jongen of meisje? ben benieuwd of daar verschil in zit deze vraag wordt gesteld door de papa van manon stephan
Ik heb 4 meisjes, 1 geboren met 40 weken, 1 met 34 weken, 1 met 29 weken en de laatste met 36 weken. Nu afwachten wat onze jongen doet!
Mijn oudste zoon is met 40 wkn en 6 dgn geboren en mijn jongste gehaald met een geplande keizersnede dus dat telt dan niet mee.
Heb twee jongens. Een was 10 dagen te vroeg en de ander op de uitgerekende datum. Denk niet echt dat het verschilt maakt dat het ene geslacht langer op zich laat wachten dan het andere. Silly
Ons meisje is geboren met 37 weken en 4 dagen (volgens mijn eigen berekening met 36 weken en 4 dagen).
onze zoon is geboren op 42+6 (zou anders de volgende dag met 43 weken ingeleid worden. Misschien is het handiger als je er een poll van maakt dat lijkt mij dan weer overzichtelijker. Groetjes Anita
Hoi Rick is 3 dagen eerder geboren dus met 39 weken en 4 dagen en kimberly en marki op de uitgerekende dag
Ehh ja dat krijg je dus als je mannetje achter de pc zit en een vraag heeft he Nou ik heb er een poll van gemaakt voor hem, hij was erg nieuwschierig naar wat eerder geboren word. Oftewel hij kan niet meer wachten tot de kleine er is volgens mij haha Nouja toch lief