Ondergoed

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door sidmick, 9 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Van de hello kitty onderbroekjes en Dora boxertjes hebben ze geen bijpassende hemden. Ik gebruik er witte of roze hemden bij. Maar ze hebben ook setjes van hetzelfde ondergoed.

2. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.822
    4.198
    113
    Ja dat zou natuurlijk ook nog kunnen, gewoon een ff shirtje erbij.
    heb zowieso meer broekjes dan hemden nodig ivm zindelijk worden

3. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.446
    1.843
    113
    Nadeel van setjes vind ik altijd dat hemdje en broekje dezelfde maat is, terwijl het fijner is om het hemdje een maatje groter te nemen. Daarom sla ik zelf de setjes altijd over en kies voor leuke onderbroekjes met effen hemdjes;)

Oja, kijk ook uit met hemdjes met spagettibandjes. Mijn ervaring daarmee is, dat die bandjes heel snel afzakken. Oeh, zò vervelend is dat:x Wil je er toch voor kiezen, let dan op dat die bandjes niet te ver uit elkaar staan. Des te dichter ze bij elkaar zitten, des te beter blijven ze op het schoudertje zitten...

4. Ik heb om te proberen(of ze mooi blijven na een aantal was beurten) een setje bij de action gekocht.
    Koste iets van bijna 3 euro en ben nu 2 wasbeurten verder het het ziet er nog steeds netjes uit.

5. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Ik vind ook de setjes bij de zeeman erg goed, ik koop gewoon losse hemden (vaak witte, past n.l ook goed onder lichte shirts, zonder spagettibandjes). Onderbroekjes altijd een maat kleiner omdat Marin een erg smal grietje is en het ondergoed heb ik al zo vaak gewassen (40 of 60 graden) en in de droger gehad. Hema vind ik duurder en minder van kwaliteit. Ook bij de prenatal vond ik het erg duur (ik heb wel twee nijntje setjes) maar deze blijven helemaal niet mooi.

Groetjes Senna

6. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm ik haal altijd bij de zeeman "setjes" van 2 onderbroeken in 1 pakje... en dan zo'n zelfde pakje met 2 hempjes maatje groter...

en als ik in een vrolijke bui ben gaan er wat andere leuke broekjes/hempjes bij
    maar ze draagt bijna geen hempjes op het moment.. dus dat maakt het wel makkelijker :)
    bij h&m hadden ze 3 hello kitty onderbroekjes voor 5e ofzo
    ook goed te doen.. en stuk leuker dan effen wit

maarja.. die effen wit setjes.. zijn wel makkelijk als opstartvoorraad.. dan koop je er daarna gewoon af en toe wat bij als je wat leuks ziet :)
    plus.. dat ook de gekleurde setjes bij zeeman ook niet echt duur zijn.
    zo voor over dr luier.. kan dat best :)
    (wellicht dat als ze met school gaat gymmen dat ik geen witte setjes meer haal.. dat is toch minder "leuk" voor school denk ik dan.. maarja.. nog een heel jaar!)

Deel Deze Pagina