ondergoed!

Discussie in 'De bevalling' gestart door ikkiee, 17 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloem86

bloem86 Fanatiek lid

31 jan 2011
    1.004
    0
    0
    Zwarte van de HEMA zooo fijn, heel elastisch.

2. Hopefultimes

Hopefultimes Fanatiek lid

5 sep 2012
    2.209
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik had een paar broekjes aangeschaft in een maat groter dan ik normaal draag. Achteraf totaal overbodig, heb gewoon mijn eigen ondergoed aan gehad.

3. Mimime

Mimime Niet meer actief

Ik moet ook nog op pad voor onderbroeken, in mijn mini stringetjes passen die lappen zowieso niet haha!

4. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Haha, zie het al helemaal voor me :$
    Hier gelukkig al wat grotere onderbroeken aangeschaft.
    Had bij de hema al een paar zwangerschapsonderbroeken gehaald. Die zitten wel heerlijk hoor, vooral als m'n buik wat koud is.
    En net toen ik bedacht dat ik na de bevalling wel wat meer goed zittende hoge onderbroeken kon gebruiken zag ik dat de Henk failliet was en 50% korting gaf. Aangezien dat de enige winkel dichtbij is die dat soort onderbroeken heeft ben ik daar maar even aangegaan.
    Simpel, zwart en ruim. En na de kraamperiode kunnen ze de kast in voor noodgevallen ofzo.

5. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.045
    2.913
    113
    't Gezellige Brabant
    Gewone onderbroeken. De vorige keer vloeide ik gelukkig niet veel. Na een paar dagen ging ik over op mijn eigen maandverband. En volgens mij na 1,5 week ofzo alweer mijn gewone stringetjes (met inlegkruisje dan). Ik hoop dat het komende keer weer net zo makkelijk is.

6. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Ik droeg de eerste weken van die wegwerpslipjes met daarin maandverbadn en daarboven grote katoenen onderbroeken. Ivm veel bloedverlies.

7. Corry

Corry Bekend lid

14 aug 2012
    622
    0
    0
    ja de netbroekjes en boxershorts van mijn man erover!
    Die netbroekjes zaten heerlijk! (klinkt stom maar het is echt zo, ze knellen nergens en nergens een irriterend randje of iets dergelijks) En die boxershorts had ik pas na een paar dagen over die netbroekjes aan hoor, in het begin kon ik het niet hebben.
    Ik was niet ingescheurd of iets dergelijks maar alles was zo gevoelig en opgezet dat ik echt niks knellends aan wilde.
    En koop een lekkere rekbare broek! Ik had van die houspakbroeken voor zwangere vrouwen gekocht, en dat was echt ideaal.

En och sexy hoef je niet te zijn in de kraamweek ;)
    Ik had echt schijt gekregen aan alles na mijn bevalling :p Gelukkig is dat nu weer anders hoor haha

8. nlovesn

nlovesn Actief lid

10 okt 2011
    437
    0
    16
    De netbroekjes van het kraampakket :D liep er altijd heel florisant in rond met van die grote spatlappen hihi! Heb ze bewaard voor de volgende keer :D

9. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.334
    36.194
    113
    Die netbroekjes heb ik aldoor links laten liggen. Na mijn eerste bevalling lag ik samen met iemand op de kamer die daar constant in rond liep en daarin zag je die grote kraamverbanden zitten (ze had alleen hemdje erboven). Zo ranzig vond ik dat om te zien. Ik heb dus voor alle 3 de keren grote zwarte oma onderbroeken gekocht.

Deel Deze Pagina