Ik had een paar broekjes aangeschaft in een maat groter dan ik normaal draag. Achteraf totaal overbodig, heb gewoon mijn eigen ondergoed aan gehad.
Ik moet ook nog op pad voor onderbroeken, in mijn mini stringetjes passen die lappen zowieso niet haha!
Haha, zie het al helemaal voor me Hier gelukkig al wat grotere onderbroeken aangeschaft. Had bij de hema al een paar zwangerschapsonderbroeken gehaald. Die zitten wel heerlijk hoor, vooral als m'n buik wat koud is. En net toen ik bedacht dat ik na de bevalling wel wat meer goed zittende hoge onderbroeken kon gebruiken zag ik dat de Henk failliet was en 50% korting gaf. Aangezien dat de enige winkel dichtbij is die dat soort onderbroeken heeft ben ik daar maar even aangegaan. Simpel, zwart en ruim. En na de kraamperiode kunnen ze de kast in voor noodgevallen ofzo.
Gewone onderbroeken. De vorige keer vloeide ik gelukkig niet veel. Na een paar dagen ging ik over op mijn eigen maandverband. En volgens mij na 1,5 week ofzo alweer mijn gewone stringetjes (met inlegkruisje dan). Ik hoop dat het komende keer weer net zo makkelijk is.
Ik droeg de eerste weken van die wegwerpslipjes met daarin maandverbadn en daarboven grote katoenen onderbroeken. Ivm veel bloedverlies.
ja de netbroekjes en boxershorts van mijn man erover! Die netbroekjes zaten heerlijk! (klinkt stom maar het is echt zo, ze knellen nergens en nergens een irriterend randje of iets dergelijks) En die boxershorts had ik pas na een paar dagen over die netbroekjes aan hoor, in het begin kon ik het niet hebben. Ik was niet ingescheurd of iets dergelijks maar alles was zo gevoelig en opgezet dat ik echt niks knellends aan wilde. En koop een lekkere rekbare broek! Ik had van die houspakbroeken voor zwangere vrouwen gekocht, en dat was echt ideaal. En och sexy hoef je niet te zijn in de kraamweek Ik had echt schijt gekregen aan alles na mijn bevalling Gelukkig is dat nu weer anders hoor haha
De netbroekjes van het kraampakket liep er altijd heel florisant in rond met van die grote spatlappen hihi! Heb ze bewaard voor de volgende keer
Die netbroekjes heb ik aldoor links laten liggen. Na mijn eerste bevalling lag ik samen met iemand op de kamer die daar constant in rond liep en daarin zag je die grote kraamverbanden zitten (ze had alleen hemdje erboven). Zo ranzig vond ik dat om te zien. Ik heb dus voor alle 3 de keren grote zwarte oma onderbroeken gekocht.