Clumsy enzo

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door raspberry, 29 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Sjonge, zeker met deze warmte word ik af en toe helemaal niet goed van mezelf! Laat alles uit m'n handen vallen, knal overal tegenaan, vergeet van alles en ben steeds m'n huissleutels kwijt :(
    Hebben jullie dat ook zo? Normaal ben ik zo gestructureerd als wat: m'n man is altijd degene die alles kwijt is en vergeet, (zo ook vandaag: lunchpakket hier thuis laten liggen. Hij heeft mazzel dat ik direct na de lunch een afspraak heb vlakbij zijn werk, dus vandaag kom ik het hem even nabrengen... :)
    Maar erg handig is het niet, ook niet voor m'n werk: moet voor verslagen ook alles nazoeken: hoe zat het ook al weer? Kost me echt dubbel zoveel tijd :(
    Nouja, nog een 10 weken, dan begint m'n verlof...

2. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

Ik vraag per dag meer dan 10 keer waar mijn mobiel en sleutels zijn..
    het zweetbreekt me dan uit.. en al helemaal als ik alleen ben!
    (terwijl ik zal altijd in mijn kleine vak van de luiertas doe..!

heelherkenbaar.!

3. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

11 feb 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    haha, ja, heel herkenbaar :D

Ik loop ook overal tegenaan en vergeet vanalles en kan dingen opeens niet meer vinden, heel vervelend :rolleyes:

4. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Pfff vanmorgen wou ik lekker kersen eten... Ik gooide de kersen weg en wou de stokjes opeten... Ja, het gaat goed hier! En waar is mijn telefoon? Uhhh hoe kan die nou op de wc liggen?

5. raspberry

Heel herkenbaar! Heb vanochtend het hele huis af lopen zoeken naar m'n huissleutels; in een van m'n vele tassen :( Normaal weet ik natuurlijk precies welke tas, maarja...
    En laatst liet ik een glazen pandeksel van het aanrecht af rollen. Shit, keuken onder de scherven...
    Ook zo'n mooie: tot voor kort altijd met de trein van en naar m'n werk. Als ik dan vanuit Culemborg terug moet, splitst de trein in Geldermalsen in tweeen. Zat ik in het verkeerde stuk en niks in de gaten! Uiteindelijk 2 uur later thuis dan ik anders was geweest, (dankzij de geweldige avonddienstregeling van NS :( GRRR).
    Of naar de winkel gaan en m'n boodschappenbriefje thuis laten liggen en dan in de winkel merken dat boodshcappen doen zonder lijstje toch echt niet meer lukt als je zwanger bent.
    En wat ik dus ook had: vorig weekend boodschappen gedaan, netjes lijstje gemaakt. Ga ik afgelopen week aan het koken, beef chimichurri: geen bieflappen. Nog maar ff naar de winkel dus.
    Twee dagen later, macaroni: shit, gehakt dus ook vergeten. Kon ik nog eens...
    M'n man lacht zich helemaal slap: ben ik eindelijk eens klunsiger dan hij, :)

6. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Onze garagesleutel vond ik van de week terug in de koelkast :)

Ik vraag 3 keer achter elkaar hetzelfde aan mijn man, die wordt er knettergestoord van. Ja maar dat HEB je al gevraagd! (uh waarom is het dan nog niet gedaan? ;))

Ik schenk rustig een glas drinken voor mezelf in, zet het op tafel en ga dan terug naar de keuken om vervolgens een glas drinken voor mezelf in te schenken.. Uh ja...

Nee, verder gaat het prima hoor!

7. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Zo herkenbaar... en als ik mijn zus zie...gaat het nooit meer helemaal over. Op werk had ik voor het eerste van mijn leven een boekje nodig om ALLES op te schrijven. Ik zeg de raarste dingen: "Lief, zet jij de auto even in de koelkast?" (ipv de kaas... :rolleyes: ). Kwijt ben ik dingen nog niet ... of ik weet het gewoon niet van mezelf :D

8. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Oh ja, dat verdraaien van woorden haha! Ik zei laatst ook: nee ik wil op die auto zitten. Auto? Stoel bedoel je? Jaja een stoel, dat zeg ik toch? En ik vraag ook alles een paar keer. De katten brengen mij in de war, want heb ik ze nu al eten gegeven of niet? En zij doen wel alsof ze nog niets hebben gehad, sneaky cats!

9. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    hahahahaha

Ik doe gewoon de hele dag niks...dat helpt ;)

10. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Hahaha, héél herkenbaar allemaal. Ik vraag ook een paar keer achter elkaar hetzelfde. Zet wasmiddel in de koelkast, neem borden mee naar boven, enz.

11. raspberry

Hmm, ook een goed idee: niks meer doen, ;)
    Maarja, moet nog even een paar dagen werken, voordat m'n vakantie begint. Ben wel benieuwd hoe het geplande klussen aan de babykamer dan straks verloopt, LOL

12. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

Whahah wat een slimme beesten...! en dat van die woorden verdraaien ken ik inderdaad ook.. en dan ook echt stellig zijn dat je het goed hebt gezegd! hahah

13. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Ik maak geen spreekfouten, de rest van de wereld luisterd gewoon niet goed. En dat ik alles uit m'n handen laat vallen komt omdat er soms een luchtgat is waardoor de zwaartekracht tijdelijk veranderd. En het ligt niet aan mij, ik ben alleen maar zwanger, niet ziek ofzo. Nou ja, een beetje dan, maar daar hebben we het niet over.
    En NEEEEEE, ik heb geen last van m'n hormonen als ik iets laat vallen en daar zelf om moet lachen en huilen tegelijk.
    Pffff, alsof ik zo veranderd ben nu ik zwanger ben, nou echt niet! [-(

(Wil iemand een standbeeld voor mijn man gaan ontwerpen? Hij vergeeft me dit soort acties, lacht om de huilbui die er na komt, en gaat nog m'n zooi opruimen ook omdat ik zelf niet meer kan bukken)

14. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    :)

Goh...zouden jullie dan toch echt zwanger zijn? :p
    Ik heb t nu alleen met woorden verdraaien gelukkig...of kom gewoon helemaal niet meer uit mn woorden en dan blablablableuh ik maar ff.
    Ben nog niks kwijt en vergeet ook niks (nog) en t mooie was...dat deed ik dus wel voor ik zwanger werd (depressie)! Schijnbaar draaid alles n 180 graden ofzo?
    Laat wel af en toe wat vallen waar door we hier al af en toe botsingen gehad hebben van 2 kinderen die t willen oprapen voor mama en dan met de hoofden tegen elkaar knotsen...au :)

En als ik t zo bekijk van de eerste keer zwanger zijn...nee dan gaat t idd niet meer helemaal weg. Maar wel voor n groot deel gelukkig ;)

15. raspberry

Gelukkig maar, want ik zit nu af en toe bij m'n clienten thuis en dan ben ik halverwege de zin en komen de woorden er niet meer uit, hussel ik twee woorden door elkaar enzovoort, waarop ik dn uiteindelijk half gefrustreerd iets roep van: blehblablabla...
    M'n clienten moeten er erg om lachen gelukkig, :) En het heeft als voordeel dat ik niet de hulpverlener op voetstuk en grote afstand word, maar ook gewoon maar een mens, :-D
    Maar goed, af en toe zou ik het wel fijn vinden als de zinnen die ik in m'n hoofd bedenk, er ook gewoon normaal uitkomen... :(

Maar, gelukkig gaat het straks weer over...
    Alhoewel: vrouw van een klasgenoot kon altijd heel goed kaartlezen, totdat ze zwanger werd. Dat is nooit meer goedgekomen.

Ik heb nu ook veel last met rekenen: lukt ineens ook niet meer... Net als typen trouwens: de backspace-knop verslijt in hard tempo momenteel, LOL

16. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    Ja hoor heel herkenbaar tis net of me hersenen zijn gekrompen met dit weer.

17. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    ikke? onhandig? Helemaal niet! LOL!
    ik werk op de fruit afdeling, de hele dag door appels tegen de grond dan weer een paar sinaasappels pfff word er helemaal gestoord van.

en spreekfouten? wat zijn dat?

Schat, geef ff mijn frikandel! (hiermee bedoel ik eigenlijk zonnebril) :D

18. raspberry

Wordt er tijdens je zwangerschap een hersenonderdeel losgekoppeld ofzo. Ineens allemaal afasie... :(
    Tja, nou, over 3 maanden is het over, :)

19. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Heerlijk dit! En het is bij mij nog niet over.
    Ik vroeg mijn vriend na het eten of hij fruit met vruchtjes wilde. (met het pak yoghurt in mijn hand). Toen was ik nog zwanger.
    Maar met de bevalling was het ook nog niet over. Ik lag in het ziekenhuis met een andere vrouw op de kamer er vroeg naar het geboortegewicht van haar zoon. Dat was 4040 gram. Mijn dochter woog 3910 gram. Ik roep heel stellig dat dat dan maar 60 gram verschil was. En zij beaamde dat :) !
    Paar uur later zat ik zo eens na te rekenen... :oops: ...

20. raspberry

Haha, :-D Ja, dat soort stunts haal ik dus ook uit... moet eind van de maand altijd een urendeclaratie invullen, zodat m'n baas weer weet wat ie me uit moet betalen, :) Het lukte me gisteren niet meer om 1,2+1,5+0,3 bij elkaar op te tellen. Pff...

Deel Deze Pagina