Ondergoed

Discussion in 'Zwangerschap' started by Dani84, Jul 27, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Noushka

Noushka Fanatiek lid

Feb 2, 2008
    1,601
    12
    38
    overijssel
    Haha moet echt lachen om je reactie :) , helemaal mee eens.

2. Dani84

Dani84 Niet meer actief

haha, moet wel lachen om jullie reacties heerlijk! Ja tis wel ff afzien he met dit weer. Ik moet bevallen in december dus heb een stukje zomer en winter!

Ik heb nu gewoon van die heup onderbroekjes van de zeeman normaal zaten die altijd lekker, maar nu knellen ze zo dat ik gewoon de striemen in m`n onderbuik en zij heb staan.

Vond nog wat boxertjes in de kast vanacht een aan gehad maar dit is al een verademing! Zal es kijken wat er nog meer ligt :D

Strax ff naar de winkel.. inslaan mag best toch?! :p

Liefs en succes met dit weer dames! Danielle

3. Chebu

Chebu VIP lid

Dec 17, 2007
    7,174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Het haar wordt steeds gemilimeterd. Maar dan wel het haar aan de onderkant.

Ik draag alles door elkaar. Heb zwangerschapsonderbroeken, strings, en nog m'n gewone. Maar die laatste passen over een week ofzo definitief niet meer denk ik.

4. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

Jul 1, 2007
    4,257
    0
    0
    Hier ook de tenten hoor! heb ook van die naadloze boxers, maar die knellen ook een beetje.
    Die tenten zitten heerlijk!

5. Female24

Female24 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    2,595
    0
    0
    Dat haar hou ik nog steeds bij! want als ik iets vies vind is het een oerwoud daar beneden! houden jullie het ook nog allemaal bij? je kent het spreekwoord "door de bomen zie je het bos niet meer" nou en ik wil dus niet met de bevalling te horen krijgen "door de haren zie je het kind niet meer" nee dat zie ik niet zitten.

6. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

May 29, 2007
    635
    0
    0
    Tijdens mijn laatste zw ook tot het laatste moment strings gedragen. Wel de mooie kanten in de kast gelaten en daarvoor in de plaats de katoenen versie ;)

7. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik hou het ook nog bij en ik ben ook van plan om dat te blijven doen. Voel mezelf zo onaantrekkelijk als ik daar een oerwoud heb :(

8. Chebu

Chebu VIP lid

Dec 17, 2007
    7,174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Door de haren het kind niet meer zin..

WHAHAHAHAHAHAHAAHAH

Ik hou het ook nog steeds netjes bij. Maar ik vraag me af hoe dat over een aantal weken moet.
    Manlief moet dat maar doen :)

9. Female24

Female24 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    2,595
    0
    0

jaa dat is toch geen gezicht! voel ik me ook echt onhygienisch door!

10. Female24

Female24 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    2,595
    0
    0
    gewoon op de tast! doe ik ook nog steeds hahahaha

11. San79

San79 Fanatiek lid

Apr 10, 2008
    2,212
    0
    0
    Den Haag
    Ehm, en even een genante vraag: waar verkopen ze grotere maten strings?
    Want Hema gaat tot l/xl, en die van de Hunkemoller xxl die krimpen in de droger.
    Ik had altijd een maat l en toen kocht ik al xl omdat dat lekkerder (mooier) zit, maar ik heb nu toch echt wel xxl ofzo nodig.

12. Dani84

Dani84 Niet meer actief

ja bijhouden doe ik zekerrrr! Gewoon voor de spiegel eventueel! idd veel hygienischer!

Wel warm met dit weer die tenten tot over je buik of niet?

groetjess

13. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Het fijne van die grote onderbroeken is dat er veel rek in zit. Het voelt daarom niet strak aan. Het is ook best ademend materiaal dus persoonlijk heb ik geen last van warmte. En met temperaturen van 28 graden is het zelfs nog te warm als ik in mijn blote kont zou rondlopen :)

14. Dani84

Dani84 Niet meer actief

hahah ja idd. zo plakt ook alles aan je kont dus of je nu een laagje meer of minder aan hebt, drijf gewoon weg :D

15. moesje83

moesje83 Bekend lid

Apr 18, 2008
    911
    0
    0
    Ik heb mijn hele zwangerschap gewoon mijn eigen ondergoed aangehad ja wel wat groter bh's gekocht, maar niet van die grote slips

16. Starry

Starry VIP lid

Sep 6, 2007
    6,101
    623
    113
    Female
    Rotterdam
    Ik loop nu gewoon nog in me strings/boxers en dat zit nog steeds heerlijk :) ben inderdaad niet van plan om die tenten te gaan dragen, totaly not sexy...
    En daar beneden hou ik het ook nog helemaal bij want met een bos daar vind ik persoonlijk, totaly not sexy.

17. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Hi,

Ik draag nog wel mn eigen ondergoed, maar dan meer de stretchstof dus niet alles...
    Vorige zwangerschap dingen een maat groter gekocht...

over dat scheren...
    Tja met 30 weken is het nog gemakkelijk roepen dat je het bijhoudt, maar bij vorige zwangerschap heb ik het tot 36/37 weken (zoiets) kunnen doen met spiegel, maar daarna ging het toch echt niet meer.... ik kon er gewoon niet meer bij, op geen enkele manier...
    Mn vriend durfde/wilde het niet doen... dus helaas....

Tijdens de bevalling schaamde ik me niet... (was met andere dingen bezig) maar wel toen mn buikje weg was en ik mezelf weer kon zien.....
    maar toen moest ik nog even wachten met scheren ivm hechtingen..... was blij toen ik weer "mezelf"was...

18. Female24

Female24 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    2,595
    0
    0

tja dat is ieder voor zich ik weet dat ik mijzelf wel zou schamen tijdens de bevalling en als ik na de bevalling terug zou denken zou ik me ook kapot schamen! en nu gaat het inderdaad nog prima en ik doe het gewoon op gevoel en dat zal ik ook blijven doen en mocht het dus echt niet meer lukken doet mijn moeder het maar! hahahaha moet er maar wat voor over hebben om een kleinkind te krijgen he :evil:

19. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Geloof me tijdens je bevalling heb je echt andere dingen aan je hoofd.... tenminste in mijn geval wel..... als je aan zo'n band ligt dat je constant het hartje hoort kloppen en tijdens een wee dit minder hoort.... ga je je echt niet druk maken over je schaamhaar.......maar over de gezondheid van je kind! (als ik er achteraf aan denk vind ik het geen prettig idee.... dat wel)...

Fijn zo'n moeder.... mijne woont 117 km verderop.... niet echt praktisch....

Ik hoop dat mijn buik nu een ander model heeft... wat minder laag en meer ook in de breedte... dat ik het de 40 weken kan bijhouden...

20. Female24

Female24 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    2,595
    0
    0
    dat zal ook heus niet het enige zijn waar ik aan denk op dat moment maar geloof me het zal wel in me gedachte voorbij flitsen hahaha en dan zal er net zo'n geweldig knappe gynaecoloog naar binnen huppelen en dan lig ik daar in vol ornaat met n cavia op mn prive deel! enne ik ben wel alleenstaande moeder he dus nee echt niet kan er niet aan denken! uit voorzorg wil ik het gewoon lekker kortgewiekt hebben en het boeit me niet wie dit doet al is het de paus als het maar gedaan wordt hahaha

Share This Page