WHAAAAHAHAHAHA een gekortwiekte Cavia op je prive deel! HAHAHAHA ik lach me zwaar kapot hier ZO'N grappige opmerking! Maareee.. NEE ik moet ook echt niet aan zo'n gekortwiekte cavia denken hahaaahaha
HAHAHAHAHAHAHAAH ik zie je al liggen _O- met zon cavia HAHAHAHAHA ik moet gelijk denken aan die geluiden die cavia's maken en jij op een onderzoekstafel hahahaha
tja en na de bevalling is het een platgereden cavia.... (mijn vriend riep trouwens dat t op een biefstuk leek)..... dus die knappe arts rent zowiezo weg.... Maarja... als je er echt niet bij kan... en niemand hebt die het wil/kan doen.... houdt het toch echt op.... Dan maar even doorbijten... en later weer netjes maken...... zit niets anders op.... uhh we dwalen wel af....
Jezus wat een lol hier ! Kom niet meer bij! Tja, hoop het ook bij te kunnen houden tot het laatste moment. Maar of dat gaat lukken. Maar stel nou dat er een hele oude enge gynaecoloog binnenkomt, lig je daar zo kaal en poedelnaakt. weet niet wat erger is
Haha, tja dat is zo. Maar ik bedoelde eigenlijk het kaalgeschoren gedeelte, dan had je toch wat meer beschutting gewild .
hahaha dat begreep ik wel hoor.... maar probeerde met een bruggetje weer "on topic" te komen...... mislukt dus...
nou zie het dus echt nu helemaal voor me hahahaha zie mezelf helemaal liggen met die dooie cavia op me mus en dan komt er net zo'n E.R. ala George Clooney dokter binnen en eerste waar die tegenaan kijkt is mijn dooie cavia! volgens mij zou ik me boeltje pakken en vertrekken en dan toch maar een thuisbevalling doen hahaha
hahaha ja mooi he die geluiden en het mooie is ik heb echt een cavia (henkie heet ie) en denk niet dat henkie blij is als die op me doos moet liggen oke nu wordt het n beetje pervers he....
Als ik thuis ben draag ik met dit weer gewoon geen onderbroek :d (ik draag meestal thuis rokken) Buiten draag ik katoenen heupslips, idd in een paar maten groter. Maar ik doe minstens 2x per dag een frisse onderbroek aan, anders voel ik me niet fijn met dit klam weer
Haha nee ik moet ook echt wel wat aan hebben hoor! Gewoon een lekkere losse onderbroek.. en ga nog es kijken naar die boxers van de hema en wil ook echt zo`n tent uitproberen hahaha Maar de Hema bij ons hier in t dorp heeft geen positie ondermode bh`s en ondergoed e.d. moet ik naar een grotere plaats.. Groetjess
Hmm, mijn vraag is ondergesneeuwd in de meligheid hier Iemand een idee waar ze gewone katoenen strings maat bungalowtent verkopen?
Ik denk bij de dierenwinkel, naast de knaagdieren , nee ff serieus, ik denk dat je dan echt naar zo'n lingeriewinkel moet, daar hebben ze toch wel sloggi's of zoiets? Ik heb af en toe wel tentgevallen aan, maar alleen die van de hema zitten echt lekker, die van prenatal hebben allemaal een semi-kanten randje en dat snijdt in mn buik, niet fijn!
hahahahahahaha naast de cavia's maareemm.. ze hebben van sloggie ook die naadloze boxers, zijn ook wel fijn!