Mja, Hema gaat tot L/XL, en ik heb normaal (als ik L nodig heb) al een XL aan... dus dat schiet niet op. Kom op, ik ben toch niet de enige die gewone normale katoenen strings draagt, ook al heb ik een flink achterwerk?
Ik heb wel een achterwerk maar strings vind ik niet zo fijn zitte met die warme weer. schuurt je bille kapot! maar ik haal dan xl bij de zeeman.. en echt grote nog niet naar gekeken, als ik ze ergens tegen kom laat ik t weten! groetjes
BRAINWAVE: Hunkemöller V&D(heeft idd "gewone katoenen slips", van die heupdingen, gaan leuk over de billen, maar hangen zonder irritatie onder de buik)
bij de hm shop online http://shop.hm.com/nl/ daar kan je online bestellen denk dat daar heus wel grote maten bijstaan hoor... heb al ff snel gekeken voor jullie en dat is tot maat 44 Als daar nog geen cacia in past weet ik het ook niet meer nee geintje maar als daar je maat niet bijstaat zou ik gewoon ff googlen
Ik draag de zwangerschapstenten van de Hema. Zitten heerlijk en doordat je ze net zo hoog draagt als je broek zakt de broek ook niet zo snel af. Dat was namelijk iets waar ik nog al last van had. Ik heb ook een groot achterwerk maar heb van de hema maat xl aan. Rekt goed mee hoor, wil prima
Ik stond vanmiddag te kijken voor die tenten van de Hema.. heb ze toch nog maar ff laten hangen.. vond ze wel MEGA! Bij de action idd een broekje gehaald kijken of deze lekker zit, voor de rest heb ik de kast overhoop gehaald en de wijdste broekjes naar voren gehaald die normaal dus iets te groot waren en dan maar iets vaker wassen,.. haha zo kan ik t nog wel een paar weekjes redden! Liefs