Gwn benieuwd naar wat jullie denken? Ik ben afgelopen zaterdag te weten gekomen dat ik zwanger ben yoepie !! Nu ben ik benieuwd wat jullie hier van denken. JA ik heb al een afspraak bij de verloskundige dus alleen zij gaat mij het precieze antw kunnen geven ! Logisch toch ? Maar ben wel benieuwd wat jullie dames ervan denken. Zoals je onder kan zien heb ik niet een hele regelmatige cyclus. Bij een cyclus van langer dan 18/19 dagen heb ik altijd een positieve ovu test kunnen krijgen op dag 14 OF 15. Echt altijd 1 van die 2 dagen. Ik ben ook ALTIJD 5 dagen ongi. Nu komtie. Behalve de afgelopen cyclus dus hihi(geeft verder niet, want me spruitje zit er) maar dat maakt dat ik nu niet weet hoe ik moet tellen. 22 maart: mijn laatste “menstruatie”. Wrm tussen haakjes? Omdat ik maar 2 dagen ongi was. 1e dag alleen bruin bloed en 2e dag licht rood/donker roze druppels tijdens het plassen. En dat was het. Dag 14/15/16 vab deze cyclus geen positieve ovu test. Dus me eisprong heeft dit x eerder aangebeld vermoedde ik toen. Ik ben afgelopen zaterdag 13 april met 2 kruidvat testen en 1 CB test EN middag urine had al veel gedronken (1-2 weken stond er) erachter gekomen dat ik zwanger ben. Maar volgens de telling was ik dan pas 3 weken. Is toch onmogelijk ??? Wat denken jullie ? Ben ik wel benieuwd naar hihi. Alvast bedankt groetjess
Gefeliciteerd!! Kan het niet zijn dat die ‘menstruatie’ een innestelingsbloeding was? Ik zou die cb test nog een keer herhalen. In de ochtend. Het kan ook dat je een hoog hcg hebt voor 3 weken. Maar ik denk dat je 5 weken bent. Anders even bloed laten prikken? Wanneer heb je een afspraak bij de VK?
Kun je niet de vorige cyclus al zwanger zijn geraakt maar te vroeg hebben getest ofzo? Was je bloeding toen wel veel en de volle 5 dagen? Als.je nu een clearblue doet hoeveel weken geeft deze dan aan? En natuurlijk super gefeliciteerd!
Lastig maar zoals je zelf al zegt alleen een verloskundige kunt dit voor je zeggen rond de termijnecho. Zelfs als je weet hoever je bent kan het toch ineens anders zijn.
Zwanger 1-2 klopt precies met je cyclus. Dus denk niet dat je verder ben maar je toch een keer afwijking gehad heb met hoelang je bloeding geduurd heeft. Hoe dan ook gefeliciteerd .
Dank je well !!! Ik heb over 2 weken mijn eerste afspraak. De VK zei door middel van mijn verhaal aan de tel dat ze een vermoeden heeft dat ik net iets verder ben. Zij denkt dat de bloeding of een innesteling bloeding was. Of dat ik een erg vroege eisprong heb gehad. Want na de korte menstru van 2 dagen had ik ongelooflijk veel steken een paar dagen. En ik weet dat ik nog dacht. Zal toch geen ei zijn ? Nee kan niet want mijn “menstru” is net gwst ! Ik heb het gwn berekend als Menstru. En omdat ik dag 14/15/16 ovu testen heb gebruikt elke dag 2 ! Zie foto. En allemaal negatief heb ik dus ervoor een ei gehad en drm dus zo vroeg posi heb getest. MAAR dat is een vermoeden met de echo kan ze het natuurlijk wat meer zien HOOP IK!
Ja de vorige cyclus was 5 dagen en vol zoals altijd ! En had van die cyclus op dag 14 een positieve ovu test gedaan cyclus dag 21 progesteron geprikt en had een waarde van 32 dus goede waarde dus. En 10DPO werd ik ineens “ongesteld”. Superr vroeg was ook echt stom verbaasd van huhhh. En dat was dus die 2 dagen. Hihi gek he. Was gwn benieuwd naar wat andere dachten hihi. Me spruitje js er gelukkig en hij/zij moet lekker blijven plakken. Hihi.
Dank je well !! Qua berekening klopt het idd precies dat is waar. Maar is gwn btje vreemd, omdat ik geen posi ovu test had plus zo vroeg een posi zw test had. Want mijn NOD staat voor aanstaande vrijdag. Dus heb echt een vermoeden op een vroege ei zoals me VK ook denkt. Ze weet het natuurlijk nooit zeker gwn vermoeden.
22 maart was dus cd 1. Stel dat je op cd 12 een posi ovu had, dan was je eisprong op cd 14 = 4 april. Je bent dan vandaag precies 4 weken zwanger, wat overeenkomt mer je cb test van afgekopen zarerdag. Je was toen 9 dpo, dus dat klopt allemaal prima
Als die bloeding een innestelingsbloeding was, dan hadden je ovutesten geknald door HCG. Dus ik volg dat je nu 4 weken zwanger bent.