Een vraag: Maakt het iets uit wat voor ondergrond je gebruikt in de box? Ik heb een heel mooi woonkussen en dat past precies in de box. Daarover dan een boxkleed en de speeltjes enz... Is dit te zacht, of maakt het eigenlijk niet uit waarop de baby even in de box ligt?
Maakt niet erg veel uit, hoor. Als het maar niet TE hard is zodat het pijnlijk voor zijn schedeltje kan zijn bijvoorbeeld. Of TE zacht, zodat hij straks niet om kan rollen bijvoorbeeld. Maar dan heb ik het over extremen.
Ligt er idd aan hoe dik en zacht het kussen is. Bij ons ligt er gewoon een oude deken dubbelgevouwen onder het boxkleed. Gaat prima.
Bedankt voor jullie antwoorden. Ik vraag misschien dan even extra aan de kraamhulp of het te zacht is. Zoals ik het nu voel misschien net niet. Een deken of nog een extra boxkleed is ook een goed alternatief,
Hier alleen een boxkleed, dat is voldoende hoor. Merk dat dit af en toe al te zacht is voor Emme om goed om te kunnen rollen. Als ik haar op de grond leg op een kleed, dan draait ze zo om en de box lukt dit dan niet.
Hier ook alleen een boxkleed. Je hebt wel verschil in boxkleden, dus bij een hele dunne zou ik er wel 2 doen.
Ik heb schuim gekocht op de markt en op maat laten maken voor 4 euro . Is iets van 2 cm schuim maar net dat extra om lekker te liggen.