Hallo allemaal! Misschien kan/wil iemand me hierbij helpen. Ik heb dus de Quinny Speedi SX en nu wil ik de wandelwagenbak eraf halen en de dreami erop zetten. Ik heb van de wandelwagenbak alle lusjes en drukknoopje losgemaakt, dus hij is er bijna af. Maar nu komt het... er zitten 2 touwtjes door het lusje van de duwervergrendeling en die krijg ik er niet af. Ze zitten vastgenaaid en gaan door de achterkant van de bak waardoor je de rugleuning kan verstellen. Zonder deze los te halen kan ik dus de wandelwagenbak er niet afhalen, maar hoe?. UIt de beschrijving die erbij zit wordt ik ook niet veel wijzer Is er iemand die dit weet? Alvast bedankt! Liefs Manuela
Ik heb er zelf ook 1 gehad, maar bedoel je dat je de zitting eraf haalt of de bak waar de baby in ligt?
Hoi Rachel, ik bedoelde idd die zitting eraf halen om de dreami erop te kunnen zetten. Het is mijn vriend gisteren gelukt. Er zitten openingen in de metalen ringetjes waardoor je het touwtje kunt halen. Maar echt een makkelijke manier is dit niet Liefs Manuela
Gelukkig is het gelukt, ik weet inderdaad nog wel dat het niet echt handig gaat, maar ja gelukkig hoef je hem niet vaak te verwisselen succes ermee!
Haha, ja ik zat precies met hetzelfde probleem... Ik dacht, wat is dit nou weer...snapte er helemaal niks van. Totdat ik ineens die minuscule openingetjes in de ringen zag