nou ben daar maar niet zo zeker van.. dat zoiets nooit gebeurd.. mijn opa, en mijn oom.. zijn meester in het onderhandelen in een winkel.. laatst nog had mijn oom 300 van de prijs van een lcd tv afgekregen hahaha dusjah.. als je goed bent, en niet laat merken dat je bang bent om af te gaan, dan moet het wel lukken
Je kunt best een beetje 'afdingen' in deze tijd. Babydump zegt ook altijd; wij zijn de goedkoopste, vind je het product elders, voor een lagere prijs dan betalen wij het prijsverschil terug of krijg je iets gratis. Dus je kunt het altijd proberen. Weet je wat ook heeeeel goedkoop is, en de moeite waard is om te kijken Babyonline.nl. Spotgoedkoop, ze hebben geen showroom, keuze uit heel veel dingen, en ze bezorgen binnen 6 dagen thuis. Verzendkosten onder de 400 euro bedragen 9,99. Echt de moeite waard, www.Babyonline.nl
Babydump hoopt dat niemand zeurt om die laagste prijsgarantie, want ze zijn echt niet de goedkoopste! Veel mensen denken door die tekst dat Babydump al het goedkoopste is. Ik vind leuren bij een winkel waar je een gratis MC krijgt of staffelkorting not done. Ik zal wel een echte Hollanders zijn, die dat niet in haar genen heeft! Gisteren stond ik nog bij de kringloop en wou een mevrouw afdingen op een gloednieuw bloesje van Veromoda van 4,-, ze wou het hebben voor 2,50. Doe normaal denk ik dan!
O god afdingen op 4,- vind ik ook overdreven jah! Kringloopwinkels dat is toch 2de hands, sinds wanneer hebben ze daar 'gloednieuwe' dingen? Ik koop trouwens nooit tweedehans, geen kringloop hier en ook geen marktplaats, en zeker geen kleding.
Gouden onderhandeltip voor wie niet goed durft: gooi je hormonen in de strijd en doe je onder invloed daarvan verschrikkelijk twijfelachtig voor. "Tsa, het ziet er wel goed uit meneer de verkoper, maar ik weet het toch nog niet zeker. Misschen moet ik er nog eens een nachtje over slapen". De verkoper wil verkopen en zal je 9 van de 10 keer over de streep proberen te trekken door je korting te bieden. En dan hof je niet met zijn eerste bod akkoord te gaan, maar kun je daar rustig nog iets proberen bij te kletsen. Moet je wel je man van tevoren even je tactiek vertellen natuurlijk
Ik zou het inderdaad gewoon doen. Nee heb je, Ja kan je krijgen. En als het niet kan, dan sta je echt niet voor lul hoor, je ziet die mensen toch nooit meer. Ik doe het tegenwoordig ook voor veel grote aankopen. Laatst zo'n lcd-tv gekocht voor 200 minder en we kregen er gratis kabels bij, die mijn man nodig had.
Ik durf het zelf ook niet goed en mijn vriend ook niet, waarschijnlijk komt dat omdat ik zelf in een baby winkel werk en er ook bij mij vaak word geprobeerd om af te dingen. Vind ik zelf altijd vervelend als ze het doen, maar ik kan ze geen ongelijk geven eigelijk.