onderhandelen over de prijs van foto's?

Discussie in 'De lounge' gestart door Panda1, 18 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Casara

Casara Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.271
    417
    83
    260 euro heb ik niet eens bij professionele fotograaf betaald inclusief passepartout lijst met 3 foto's en de gehele fotoserie in kleur en zwart/wit. Alle foto's in 20x30 meen ik.

Die mobiele studio's is bezeikte boel, heb het ook eens gedaan. Toen ik maar 2 foto's af nam werd ik ineens niet meer zo vriendelijk behandeld! Foto's werden ook niet los gesneden maar gewoon geknipt, vond ik ook raar.

2. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ik weet niet of het al is gezegd maar je kan wel degelijk onderhandelen.

Je moet alleen niet op de eerste ophaaldag gaan kijken en ophalen, dan maak je namelijk geen schijn van kans.

Ga je niet dan krijg je bericht dat ze er op een andere datum nog een keertje zijn en dan valt er absoluut te onderhandelen. Zeker aan het eind van de dag ;)

3. Panda1

Panda1 Bekend lid

28 feb 2013
    841
    117
    43
    Overijssel
    Nou hier duidelijk geen onderhandelings mogelijkheid...
    De kinderen stonden er prachtig op. Foto's iets donker maar daar kijk ik doorheen.
    Heb een paar genomen en die gooi ik onder de scanner.
    Ook nabestellen kost een vermogen...
    Ik had nu een heuse kortings bon. Normaal kost een album 100 euro en ik had nu een korting van 70 euro!!!!!
    Wel grappig bij hema punt nl heb je voor 20 euro een mooi fotoboek😉

4. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Ik vond en vind het de 260 euro meer dan waard, de foto's zijn super, er zitte super mooie lijsten om de canvas doeken, hebben veel foto's gekregen en 2 foto boeken + 2 Magini's

Wij doen het elke 2 jaar, tussen tijds maken wij 3/4 keer per jaar een shoot bij een amateur fotograaf voor 40 euro en dan krijg je alles op USB stick en die kun je zelf drukken,

Hier in de omgeving betaal je alleen al 110 euro voor 1,5 uur foto shoot en dan ik weet niet hoeveel per foto en als je het gedrukt wil hebben op canvas kost het minimaal 70 euro dus ook duur.

( maar dat vinden wij haha ;) )

5. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Aha nu snap ik het... dat is geloof ik ook wel eens bij de AH ofzo.. ja daar heb ik idd meerdere mensen over gehoord... dat het achteraf schandalig duur is.. dan zou ik natuurlijk wel onderhandelen ;);)

Dacht dat het bij een fotograaf was :D
    Vond het al zo raar...

Deel Deze Pagina