en hoeveel waren jullie kwijt en wat mankeerde eraan. wij hebben een polaroid tablet die niet meer wil opstarten, dus zaterdag gaan we naar de winkel om hem te laten repareren, maar geen idee hoe veel het kan gaan kosten. de tablet koste 160 euro, maar als de reparatiekosten bijna net zo duur zijn, dan heeft het niet veel zin of misschien valt het wel mee, geen idee. wat waren jullie kwijt aan reparaties?
Ik heb onze iPad laten vallen. Gelukkig was het scherm nog heel, alleen aan de zijkant is het scherm een beetje losgelaten van de iPad zelf en daardoor zit er nu een open gleufje. De kosten om te repareren zijn 300 euro en de iPad zelf koste volgens mij 480 euro. Ze hebben ons geadviseerd om hem gewoon zo te gebruiken aangezien het zonde is om er zoveel nog voor te betalen. Kan je net zo goed een nieuwe kopen
Denk dat de kosten inderdaad niet opwegen tegen een nieuwe maar mocht het software technisch zijn ( niet opstarten) kunnen de kosten wel eens meevallen lijkt me
Kun je zelf de software er niet opzetten? Toets het type van je tab eens in en dan hardreset erachter aan. Dan doen wat daar staat, en dan kijken of hij weer werkt. Vooral dat soort bedragen is de tab sneller en goedkoper te vervangen. Als het alleen de software is moet hij het daarna weer doen!
zo dat is een behoorlijke prijs wij hebben geen duur tablet hij was 160 euro bij de kijkshop, en het probleem is de software, ik hoop dat we een indicatie van hun eerst kunnen krijgen van wat het gaat kosten, anders schrikken we ons dalijk rot. en als de reparatie bijna net zo duur is als de tablet kunnen we net zo goed een nieuwe kopen
Software kun je zelf herstellen zoals ik hier boven al aangeef. Dan reset je je hele tab. Werkt het dan nog niet dan zou ik naar de winkel gaan. Als hij opgestuurd wordt is dat ook het eerste wat ze doen eb dan betaal je er geld voor..
ja hard reset heb ik gisteren gedaan en toen deed hij het weer voor een paar uurtjes, maar later viel hij weer uit en toen weer hetzelfde probleem met het opstarten en toen weer hard reset gedaan, dat werkt voor een paar minuten en dan weer terug bij af.
Mmmm ja dan moet hij echt weg. Software is in principe garantie werk, tenzij hij crasht door val/stoot/waterschade, dat is niet vergoed. Ik zou het gewoon proberen. En vraag of ze je eerst op de hoogte stellen van eventuele kosten voor hij gerepareerd wordt..