wimperextensions binnen 4 dagen eruit

Discussie in 'De lounge' gestart door brownielover, 30 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.149
    3.026
    113
    Nederland
    goedemorgen meiden,

afgelopen donderdagochtend heb ik met een vriendin wimperextensions laten zetten ivm vakantie. het leek me ideaal, geen make-up hoeven op te doen smorgens en zonder zorgen zwemmen. Ik ben zwanger dus er is me verteld dat de wimper cyclus versneld of vertraagd kan zijn waardoor ze sneller of langzamer uitvallen. geen probleem, we zijn maar een week weg dacht ik.

Op vrijdag nog geen wimpers verloren. Dat gaat goed dacht ik. Op zaterdag verloor ik er een heleboel, op zondag ook en vanmorgen werd ik wakker en was 1 oog volledig leeg en de ander voor de helft.

Mijn eigen wimpers zitten er allemaal nog aan dus ik ga er vanuit dat het alleen de lijm is die heeft losgelaten.

Ik heb niks geks gedaan. Geen make-up op, niet gewreven, geen zonnebrandcrème op gehad.

Is het normaal dat het zó snel eruit gaat? Of kan ik bellen dat dit niet normaal is? Mijn vriendin verliest ook wel wat wimpers maar niet meer dan 2 per dag en haar wimpers zitten nog heel mooi. Ik baal hier wel van, was toch behoorlijk duur. Helemaal als ik er maar een paar dagen van heb kunnen genieten.

2. snoes79

snoes79 Fanatiek lid

9 jun 2014
    1.312
    1.192
    113
    Ik zou meteen bellen!
    Opnieuw laten doen! Binnen twee dagen is niet normaal en kun je een compensatie verwachten in de vorm van nieuwe wimpers!

DastyQueen vindt dit leuk.
  3. Aszz

Aszz Niet meer actief

Eehhmm nee dat hoort niet. Bij mij zitten ze altijd minimaal een maand.
    Dus sowieso terug gaan!

4. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Wat de rest zegt, dat zou echt niet mogen.
    Gelijk even bellen!

5. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.865
    5.136
    113
    Home
    Nee dat hoort echt niet bij mij zitten ze 5 weken en dan vaak nog wel iets langer

6. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.149
    3.026
    113
    Nederland
    Oh wat blijven ze bij jullie lang zitten! ik heb 3 keer gebeld maar krijg ze niet te pakken. Probeer het eind vd middag en anders morgen nog eens. Teruggaan kan ik nu niet zit in Spanje haha,anders had ik dat zeker gedaan!

7. Masky

Masky Actief lid

11 apr 2018
    486
    253
    63
    Vrouw
    Balen zeg en echt belachelijk dat ze er zo snel al af zijn.. Ik zou inderdaad bellen dat als je terug komt van vakantie of ze nieuwe willen zetten of je geld terug..

Fijne vakantie!:)

8. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.149
    3.026
    113
    Nederland
    Na 3 keer bellen heb ik mijn nummet weergave uitgezet en toen namen ze direct op. Wel toevallig.. Ik vertelde dat mijn wimpers er zo snel af waren gegaan en ze zei dat het met de lucht vochtigheid te maken had van vorige week en dat de lijm niet goed kon harden. Vreemd aangezien die vriendin nergens last van heeft en we samen gegaan zijn.

Volgende week vrijdag ga ik weer heen, krijg dan weer volledige wimpers gezet moet alleen wel een klein deel betalen. iets van 22 euro als opvul behandeling. Betaal liever niks maar het is gelukkig niet het volledige bedrag dus dat scheelt. Hopelijk blijven ze nu wel langer zitten.

aboe en 2littlemonkeys vinden dit leuk.
  9. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.916
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Nou dat had ik mooi niet betaald hoor!
    Wat nou opvullen? Ze moeten het helemaal opnieuw doen, aangezien je al alles kwijt bent.
    Zij hebben het dus niet goed gedaan lijkt mij.

Hier bij mij in de buurt iemand die voor een volle nieuwe set 27,50 rekent (one by one extensions) en ik heb er bijna 5 weken mee gelopen. Na de 6e week waren ze bijna allemaal uitgevallen (wel met echte wimper er aan ;))

10. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ze kon van mij de pot op met haar bij betalen! Dit lijkt mij gewoon een stukje service die zij jou horen te geven. Ik had echt niet betaald

11. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.149
    3.026
    113
    Nederland
    ja dat zei een vriendin ook al maar ik heb er al mee ingestemd. kan moeilijk nu nog nee zeggen:p

12. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Zo goedkoop ik betaal hier voor een nieuwe set one by one 69 euro. En als ik rusian volume zou willen 89 euro :eek:

13. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.865
    5.136
    113
    Home
    nee niet gaan betalen hoor
    vind het ook niet netjes om nog geld te vragen ook!
    ik vind hun smoes ook niet geloofwaardig
    ik zet altijd 3d wimpers en nog nooit problemen gehad

14. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.916
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Dit was mijn setje 2 dagen voor kerst gezet (zie nu dat de foto loens lijkt door het schuin fotografereen hahahahaha).
    Dit was met "kerst-korting" en koste me 22,50 :).

20171223_201238.jpg

Louise11110, Angel1980 en DastyQueen vinden dit leuk.
  15. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

zit er super mooi op!! zie geen verschil met mijn "dure" wimperextensions.

16. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.149
    3.026
    113
    Nederland
    uk heb 75 euro betaald voor een natural look....:eek:

Deel Deze Pagina