sorry dames, moet ff iets kwijt.. ik zit hier met heel veel ongeloof.. kan er met mn pet niet bij.. mijn oudste broer heeft/had een relatie van bijna 5jr. (wij in juli, hij in aug) nu heeft zn vriendin het vanmorgen uitgemaakt. ze heeft een andere vriend nu. maar wat zo balen is is dat ze dus in juli zouden gaan verhuizen (koophuis) nu maar afwachten hoe dit gaat aflopen.. kan er niet over uit.. al helemaalniet omdat haar zus met haar vriend precies hetzelfde heeft geflikt. (ik heb die 2 toendertijd gekoppeld was ik best trots op hihi) ook al lange relatie, toen ging zij met een ander, en ook net samen een huis gekocht. is toch ongelooflijk.. en ik heb hier hele gesprekken over gevoerd met mn schoonzusje... iz toch niet te geloven... zij vond haar zus ook maar vreemd enzo hoe kon ze dat nou doen.. en dan doet ze het verdikkeme zelf ook! grjkhfkjhw hut! ook wilde ze aan kindjes gaan beginnen enzo (is pas geleden ook gestopt met de pil) maar zouden nog ff hebben moeten wachten ivm een terugkerend (abces)plekje op haar rug. hiervoor zou ze onder het mes moeten. ik baal hier zo ontzettend van.. weet dat jullie er ook niks of weinig mee kunnen maar moest het ff van me af tikken..
hye meis, Kan me voorstellen dat je je heel raar voelt nu~ Wat ontzettend moeilijk voor je broer moet dit zijn! Niet te geloven dat iemand dit gewoon jou broer flikt! Wat een onmens moet dat zijn Een huis kopen, kindjes willen, dan moet je liefde voor elkaar toch heel groot zijn, en dan doe je opeens zoiets! Ongeloofelijk! Meid heel veel sterkte, moet voor jou allemaal heel erg klote zijn,en al helemaal voor je broer! Sterkte hoor!
hey wat vervelend! misschien was de relatie al niet helemaal goed meer maar leek het voor de buitenwereld wel goed. ik neem aan dat zij dit niet zomaar doet maar hier misschien wel al een tijdje mee loopt. gelukkig zijn er nog geen kids in het spel.
heb mn broer even gebeld daar straks en het was voor hem net zo'n verrassing ook haar heb ik gesmst van goh wat hoor ik nou, wat is er gebeurd... helaas weinig uitleg alleen dat het over is en dat ze rustig uit elkaar gegaan zijn ..... :x blegh.. ze hebben al eens een breuk gehad dit was toen zij zwanger was (ze werd helemaal gek in d'r kop en werd nog eens aangemoedigd door haar moeder) zij heeft toen zonder mededingen van mn broer (na 4mnd) het kindje toch weglaten halen en dat was best heavy... uiteindelijk toch weer goed gekomen en dan ineens dit.. verder ging het heel goed.. vorige week hebben ze mn ouders voor vaderdag nog mee uit eten genomen.. dan verwacht je zoiets toch niet? maarja ben nu een klein beetje aan het idee aan het wennen.. blijft rot..en morgen gaan we ff bij hem langs. bedankt voor jullie reacties, echt heel lief! blij dat jullie d'r zijn! liefs kanjer
He, wat naar joh, vooral ook voor je broer, maar het geeft voor jullie ook wel een deuk in het vertrouwen. Stom vind ik het, snel een nieuwe vriend zoeken en dan pas je oude wegdoen. Sommige mensen
Helaas kan je niet in iemands hoofd kijken. Wie weet wat voor redenen (al dan niet reëel) ze had om dit te doen. Iedereen doet iets met een reden, maar ze had het op zijn minst anders kunnen aanpakken.
He bah kanjer! Wat naar zeg! Dat zal inderdaad even schrikken zijn geweest Helemaal zo onverwacht.. Wel moeilijk hoor, ook voor je broer.. Ook best heftig dat ze het kindje weg heeft laten halen zeg! Poeh.. Sterkte meis
Als ik dit zo lees,heb ik weinig respect voor die dame! Ik ga niet zeggen dat je broer beter af is,want hij is misschien nog gek op haar,maar ik vind het wel erg gemeen! En dan die abortus..Ik hoop dat je broer haar kan vergeten.
Die abortus schrok ik ook best van. Tja, misschien toch wat meer info vragen aan je broer? Want dit is wel heel onduidelijk. Hoe het ook verder gaat, het is een hele nare situatie.
En toen gingen bij je broer niet alle alarmbellen af? Ik kan me niet voorstellen hoe je daarna ooit weer iemand kan vertrouwen. Ik krijg er gewoon de koude rillingen van.
Wat een rot verhaal! Bij mij gaat mijn geest al dwalen dan he.... als het zo onverwachts komt, stel je toch voor dat je partner zo maar ineens tegen jou zegt dat het over is blech! en na 5 jaar...jeetje, mensen gaan ook wel makkelijk uit elkaar lijkt wel, 5 jaar lijkt me het toch waard om voor te vechten. Het gras lijkt altijd groener bij een ander, maar over 5 jaar bij haar nieuwe relatie dan?! Gaat ze dan ook weer op zoek naar een volgende? Succes en sterkte hoor, zeker ook voor je broer!