Mooi hoor super leuk..mischien moet ik dat ook maar eens gaan doen met de tweeling... Mathijs heeft op de psz al een kadootje gemaakt maar dat ligt ingepakt verstopt onder zijn bed
Nou die van de kids zijn ingepakt dus kan ik niet laten zien. wat ik zelf 2 jaar terug gedaan heb is een wit dekbedovertrek beschildert, samen met zoon van 1 hierop we *hartje* papa gezet en handjes en voetjes en gekliedr van zoonlief omheen. Serieus hij was helemaal ontroerd toen hij na het douchen dit bedje aantrof + ontbijd op bed dus dames, opschieten! het is bijna zover!
btw, wij vieren dit jaar geen vader en moederdag, alleen de kadoos van kdv ivm geldprobleempjes... als ze het echt gaan snappen gaan we het natuurlijk niet voor ze achterhouden hoor...
Vind het ook niet noodzakelijk kadootjes te geven of krijgen op die twee dagen... maar wel graag een werkje van de kinderen.. dat zegt meer dan 1000 flesjes parfum of aftershave hoor oh ja en ik ga een taart maken voor vaderdag zaterdag dus dan kunnen we die lekker op eten met zijn allen ;0
een taart kan ik idd ook nog wel maken... goed idee! (zon leuke met marsepein en dan "lieve papa" erop ofzo..)
Ik heb een soort creditcard met foto's en gedichtjes laten maken, maar deze moet ik nog ontvangen. En een mandje gekocht, dochter heeft m volgekliedert met verf en ik heb op de bodem een foto van hun samen geplakt. Kan meneer als fruitmand gebruiken voor zn nieuwe huis
Ik heb vanmiddag met m'n dochter geknutseld voor haar vader. Pff ik heb zo'n hekel aan knutselen he, heeft me heel wat bloed zweet en tranen gekost. En frustraties haha. We hebben een kijkdoos gemaakt met binnenin leuke fotootjes van haar. Dit weekend is ze bij dr papa (we zijn gescheiden) dus kan ze mooi meenemen. Wij doen niet aan vaderdag/moederdag kadootjes kopen, alleen knutselwerkjes enzo.
Cadeautje van de oudste ligt nog op school,die krijgt ze morgen mee. En we gaan nog een wit bloempotje beschilderen en doen we allemaal bolletjes klavertjes 4 in en een gedichtje erbij. Morgen klavertje 4 bolletjes halen en verven!
Hier flesjes bier met daar een nieuw etiket op met bijvoorbeeld Stoere papa bier! en dan heeft noelle de etiketten ingekleurd op haar manier
Hier ons werkje. Een handje van gips. Best goed gelukt al zeg ik het zelf! Papa was er ook heel blij mee vanmorgen.