Problemen met aanmelden voor Vakantieveilingen.nl

Discussie in 'De lounge' gestart door Jel, 30 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jel

Jel Niet meer actief

Hoihoi!

Een poos geleden heb ik me al eens aan willen melden voor vakantieveilingen.nl. Ik kreeg na die tijd geen email waarmee je dan kon bevestigen. Ook niet in de ongewenste berichten.
    Daarna heb ik het eens met een ander emailadres geprobeerd, maar ook daarna kreeg ik geen email om mee te bevestigen. Ik heb dat toen gemaild naar vakantieveilingen.nl maar heb er nooit wat op gehoord.

Ik dacht er straks weer aan omdat het toch wel kriebelt om ergens aan mee te doen, om samen met mijn man een keer ergens uit eten te gaan of goedkoop in een hotel of wat dan ook.

Dus ik meldde me weer aan en dit keer met het emailadres van mijn man. Ik hoopte dat ik nu wel een mail zou krijgen in zijn mailbox waarmee ik kan bevestigen. Maar weer niks.

Ik vind het erg vervelend. Van vakantieveilingen.nl hoor ik niks terug en ik zou graag willen bieden.

Ik was niet van plan om nog meer emailadressen aan te maken.

Zijn er toevallig meer mensen die problemen met een account aanmaken hebben? Of ben ik de enige?

2. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Ik had dat probleem ook, heb een email naar hunzelf gestuurd en probleem is opgelost.

Succes.

3. Jel

Jel Niet meer actief

Dus jij hoorde wel wat terug? Ik mailde ze ook maar heb niks terug gehoord.

Ik ga zo maar eens bellen. Er staat ook een telefoonnummer op de site.

4. Jel

Jel Niet meer actief

Het is me gelukt. Ik heb gebeld en ze hebben het voor me geactiveerd. Deze kan dicht.

Deel Deze Pagina