Onderhuidse bultjes buikje.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door 2g4e, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Ons meisje heeft het al heel lang (als het al niet altijd is) en eij hadden gehoopt vandaag te horen wat het zou zijn. ik nam stiekem aan dat ze het bij het cb wel vaker hadden gezien. ze hadden geen idee maar het leek niets geks?!

Het zijn dus 3 rare onderhuidse bultjes. eentje boven haar naveltje, net onder haar borstje en in haar zij richting de lies. vooral als ze huilt lijken ze beter zichtbaar. zegt iemand dit iets?

2. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    Mij zegt het niks maar als het cb het ook niet kent en jij maakt je zorgen, dan ga je toch gewoon naar de ha? Of je vraagt een verwijsbrief voor de kinderarts? Gewoon doen hoor :)

3. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Ja ben ook wel van plan om dit te doen maar hun gaven aan dat ze er geen ernst in zagen en dat, als ik een keer bij de ha zou zijn, het even na kon laten kijken.

4. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    is het geen buikwandbreukje? mijn zoontje heeft ook boven zijn navel zo'n bultje. Mijn moeder die verpleegkundige is vermoedde dat het een breukje is, een gaatje in een zwakke plek van het buikvlies. Zolang het niet heel groot wordt is het niet erg. Ik zou gewoon eens langs de huisarts gaan.

5. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Maar het zijn er meerdere dus hoe verklaar je dat? Vaag he?!

6. Birgitte

Birgitte Bekend lid

13 jul 2010
    792
    0
    16
    Yep... heeft mijn dochter ook. Rechts van haar navel. Die heeft ze al vanaf haar geboorte. Intussen hebben er een stuk of 5 kinderartsen met hun supervisor en 3 dermatologen naar gekeken, zijn er 2 echo's van gemaakt en heeft niemand een idee wat het kan zijn. Iedereen vindt het wel heel interessant om te zien:) Het enige wat ze wel weten is dat er geen aderen door lopen en dat het tussen de huid en de buikwand zit. De dermatoloog stelde voor om een punctie te doen maar dat aanbod heb ik vriendelijk van de hand gewezen:) Tot nu toe slinkt het alleen maar. Zodra het weer gaat groeien dan trek ik aan de bel.

7. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Verder niemand?

8. Loe

Loe Niet meer actief

misschien lymfekliertjes. Zitten overal en kunnen weken tot maanden aanhouden zei onze huisarts. Onze zoon heeft de bobbeltjes al weken schuin op zijn achterhoofd aan beide zijden.

Deel Deze Pagina