Onderhuidse paars/rode puntjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door noensje, 21 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noensje

noensje Bekend lid

25 jul 2011
    968
    0
    0
    In me holletje
    Gelukkig is het niks al heb ik ergens zo n raar gevoel eraan overgehouden , houd het toch in de gaten.
    Volgens die arts moet je zien dat hij ziek is en je ziet de puntjes groeien:(

Maar goed

Bedankt dames!

2. angel229

angel229 Niet meer actief

Goeddat je gegaan bent en bij twijfel weer bellen hoor! Mijn baas zegt over dit soort dingen het volgende: meten is weten en gissen is missen. Met andere woorden. Uitslag moet je gewoon altijd gezien hebben voordat je kan zeggen dat het onschuldig is. Beter 10x teveel naar de HAP dan 1x te weinig.

Bij de eerste keer voelde ik me heel erg bezwaard. S. was nog heel klein en die ha stelde me zo gerust! Maakte niet uit dat we langskwamen etc etc. Nu ga ik ook niet voor elk wissewasje. Als ik bel, is er ook wat.

3. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.272
    16.658
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Klinkt onschuldig.Heeft die misschien hard moeten hoesten of persen.Zal vast iets vitaalst zijn.Kinderen met meningitis zijn binnen een aantal uren doodziek.

4. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Meis, als je het niet vertrouwd gewoon morgen nog even naar je huisarts gaan. Ik heb dit vaker gezien in mijn werk en het kan idd door een onschuldig virus komen, maar het kunnen ook meerdere andere dingen zijn. Hier werd er in ieder geval ten alle tijden bloed geprikt bij die kleine blauwe plekjes, als je er niet gerust op bent gewoon vragen of ze dat willen doen hoor!

5. noensje

noensje Bekend lid

25 jul 2011
    968
    0
    0
    In me holletje
    Het was hier een drama nacht, huilen , gillen,schreeuwen roepen en rechtop blijven zitten, hij heeft nu ook 39.0, hoesten en ook snotverkouden, hij slaapt momenteel als hij wakker is ga ik gelijk weer tempen en me ha bellen zometeen

6. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Veel sterkte!!

7. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Al gebeld ondertussen? Meis heel veel sterkte!

8. noensje

noensje Bekend lid

25 jul 2011
    968
    0
    0
    In me holletje
    Ja we zijn geweest bij mijn eigen huisarts, nou zijn poolse invalster dus, zij zei dat het wel een kinderziekte maar niet welke ?????, iig die puntjes kunnen van hoesten zijn, dus ik weet het nou ook niet meer, ze zei dat ik wel moest opletten op zijn nek, als het me niet zint bel ik gewoon weer!

Bedankt dames.

9. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ noensje: hmz ok apart! Maar zijn ze wel echt paars dan of meer naar het rode toe? En zit het nergens anders op zijn lichaam? Nou sterkte in ieder geval, hopelijk knapt hij snel op!

10. noensje

noensje Bekend lid

25 jul 2011
    968
    0
    0
    In me holletje
    Nu meer rood dus wat het nou is, hij is echt goed ziek, als hij slaapt is het maar voor 30 min. dan wordt hij hard huilend wakker, hij ligt nu op mij te slapen. Helemaal ingestort, ben benieuwd voor hoelang.

11. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Misschien de zesde ziekte? Kunnen ze best even goed beroerd van zijn! Maar meestal zitten die puntjee dan ook op andere delen van het lichaam

Deel Deze Pagina