Oh wat een HEL. Mijn autootje stonk net heel erg naar brand en trok na het schakelen heel langzaam op. Toen ik bijna thuis was, was ik zo bang, maar durfde met twee kleine kinderen ook niet naast de snelweg te gaan staan. Ben doorgereden, stom stom stom! Heb het gehaald, maar jeetje die lucht! Ben nu al bang wat de garage gaat zeggen. Vertrouw mn autootje gewoon niet meer en zeker niet om er mee de snelweg op te gaan. Maar een nieuwe is wel weer een hele kostenpost. Maar ik kan niet zonder. En ik vertrouw al die autoverkopers niet, zo vaak gedoe gehad. Sh*t, wat baal ik.
Ojee dat is balen. Hier was de auto ook ineens stuk. Hebben hem wel nog voor 500 euro laten maken maar toen vrij snel een andere gekocht. Was toen ook al een oude bak.
Bobine kapot? Had het laatst ook en vond het zo eng! Ook maar doorgereden (was 2km) en ging goed, maar toch.. hoop dat meevalt!
Dacht ik ook aan, klonk mij bekend in de oren van mijn eerste auto. Vooral dat stukje heel traag optrekken. Dat is trouwens alles behalve een dure reparatie als dat het ook echt is.
Het traag optrekken en de lichte brandlucht kwam hier door een kapotte dynamo die er tevens voor zorgde dat de accu leeggetrokken werd. Helaas herkenbaar dat het dan meteen onbetrouwbaar voelt
Ik heb de dynamo 2x kapot gehad. Beide keren viel de motor uit, midden op de snelweg, vreselijk. En een duur grapje. Hoop dat het mee valt TS. Bel anders de garage even, komen ze hem ophalen.
Balen! Ik heb laatst het zelfde meegemaakt. Rare brand geur..Optrekken op de snelweg ging maar niet en opeens stond ik stil. Motor begaf het. Hele dure grap. Misschien is het bij jou de schakelbak? Ook geen goedkoop iets overigens. Sterkte ik weet precies hoe je je voelt.
Was het ook wel. Maar een paar Seconden daar voor gingen er wat lampjes branden die maakte dat ik al richting vluchtstrook ging.
Nou even een update. Mijn man vond het allemaal meevallen en geloofde het niet echt. Dus is begin van de avond een stukje gaan rijden om te kijken. De sukkel! We hebben de ANWB kunnen bellen die hem naar de garage kon slepen, want de auto deed niks meer. Die man van ANWB dacht een kapotte koppeling. We zullen zien..