1e keer peuterspeelzaal

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Tamaraliza, 21 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tamaraliza

Tamaraliza Niet meer actief

Hoi meiden!

Vandaag is het zover... De 1e x naar 'school' (psz). Vorige week zijn we geweest voor een kennismakingsochtend. Ze vond het geweldig! Maar... Toen mochten we erbij zijn de hele tijd.
    Liza is niet veel gewend, ze gaat niet naar de crèche. Papa is ook al bijna een jaar thuis (zw), dus hoefde ze ook niet naar de oppas (oma).
    Ik hoop zo voor haar dat ze het leuk vindt! Ook voor haarzelf. Lekker spelen, lekker een ochtendje voor haarzelf.
    Ze zit nu een broodje te eten en dan gaan we haar wegbrengen.
    Ik had het niet verwacht, maar ben toch wel een beetje emotioneel... Ze wordt zo groot!

Liefs Tamara

2. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    Heel herkenbaar.
    Onze dochter is ook elke dag bij mij thuis (thuisblijfmama)
    En de tweede keer moest ik behoorlijk huilen op de terug weg :D en ook met ophalen.
    Maar dan zie je dat blije tevreden snoetje en mooie verhalen en dat maakt een boel goed!

3. Eylem

Eylem Niet meer actief

Oh wat spannend! Kan me voorstellen dat het een hele stap is. Mijn oudste dochter mag binnenkort ook beginnen en ik vind het zelf heel spannend, haha. Zij is ook nooit naar een kdv ofzo geweest en ze is soms ook best verlegen dus ik ben erg benieuwd hoe ze het gaat vinden. Ben benieuwd naar je ervaringen straks.

4. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.593
    1.051
    113
    Hier
    en hoe is het bevallen? onze dochter gaat 5 feb voor het eerst

5. Tamaraliza

Tamaraliza Niet meer actief

Ik bracht haar, ze ging zitten kleuren, kusje & knuffel, ik ging weg.... Niks aan de hand :)
    Ging dus met een voldaan gevoel weg...
    Toen ik haar ging ophalen zei de juf dat ze even gehuild had, in de kring met eten & drinken, maar ze had haar even op schoot genomen en toen was het weer over.
    Boven verwachting goed gegaan dus! Ben trots op m'n kleine meid! :D
    Donderdag weer, hoop dat het dan net zo goed gaat.

6. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Mijn zoon is vrijdag voor het eerst geweest, idd met mij erbij. Morgen gaat hij weer, nu zonder mij. Ben heel benieuwd wat hij doet, mama vind het wel moeilijk!
    Ik ben ook thuisblijfmama dus hij is ook altijd bij mij geweest. Word wennen voor mij, maar denk dat hij het helemaal geweldig gaat vinden.
    Ze eerste dag dook hij ook meteen naar binnen en ging meteen zitten puzzelen ;)

@ts: Fijn dat het bij jullie zo goed ging!

Deel Deze Pagina