Onderlegger

Discussie in 'Verzorging' gestart door Sokev, 2 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sokev

Sokev Lid

28 mei 2016
    34
    0
    6
    NULL
    NULL
    Wij hebben dus extreem veel was daar steeds als we onze kleine meid willen verversen plast of poept zij terwijl ze op de verzorgingskussen ligt. Steeds dienen wij dan de tetradoek en overtrek te reinigen. Bestaat er daar geen papieren onderlegger voor? Een grote rol zacht papier of zo? Waar kun je dit kopen?

2. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Bedoel je onderzoekstafelpapier? Dat gebruiken ze bijv bij de huisarts.

We hadden hier wel truukjes trouwens: Als de luier afging, eerst even openen en dan even laten liggen onder de billen. Als er dan iets kwam, ging het op de oude luier.
    En de nieuwe luier er dan alvast onder leggen, zodat je die snel om kunt doen.. Maar dat is weer minder handig, want als je te snel gaat zit het in de nieuwe luier en kun je die ook weer wisselen ;)

3. Sophiex

Sophiex Actief lid

26 okt 2016
    375
    325
    63
    Verschoon je de kleine vlak na het voeden? Bij mijn zoontje zie ik dat hij dan juist veel poept/plast (logische reactie op de voeding). Ik doe inderdaad ook bovenstaand 'truukje' met de oude luier dichtvouwen en er een nieuwe onderleggen, dat helpt zeker! Maar ook verschoon ik mijn zoontje zoveel mogelijk al voor de voeding, sinds dien komt het ook minder vaak voor dat hij poept/plast tijdens het verschonen.

4. Daniii

Daniii Lid

14 dec 2016
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
  5. Fristi2012

Fristi2012 VIP lid

23 jun 2014
    6.100
    3.487
    113
    Je kunt er ook voor kiezen om je kleine even boven een potje te houden. Baby's willen zichzelf nou eenmaal niet bevuilen.
    Geef haar de kans om dit dan ook niet te hoeven doen.

(Waarschijnlijk leert ze snel genoeg om het wel in de luier te doen. Om dan over twee jaar het weer af te leren)

6. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Je hebt van pampers ook onderleggers.
    Zullen vast wel goedkoper te verkrijgen zijn. :)

Deel Deze Pagina