9 weken zwanger en man heeft al babykamer uitgezocht :-D

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Nora1983, 15 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Zat net wat te internetten, komt manlief binnen wandelen;"wat zit je te doen???" Toen kregen we het over babyspullen, had al heel wat onder mijn favorieten gezet:D, "Nou" zegt ie "begin over trouwen of baby's en een vrouw struint meteen heel internet af":D:D Liet hem meteen even zien wat een nieuwe babykamer wel niet kost...Nou, meneer had meteen zijn oog laten vallen op een complete babykamer én luxueuze box, de prijs kon hem niks schelen zei die, het moest mooi en kwalitatief goed zijn.
    We gaan dus over een paar maandjes lekker samen shoppen bij Babypark, en niet alleen voor een babykamer. Hihi:D

2. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Houd je er rekening mee dat er bij veel winkels momenteel assortiment wissel is? Dat houdt in dat over een paar maandjes de kamer uit assortiment kan zijn en niet meer te krijgen.

Bij babypark kan je bestellen, zonder aanbetaling.
    En als er in tussentijd iets gebeurd (even afkloppen) dan kan je annuleren (kosteloos).

Wel heel tof dat je man zo spontaan is. De mijne gelukkig ook.

3. Mama sinds 2009

Mama sinds 2009 Fanatiek lid

1 mei 2008
    1.522
    0
    0
    Leuk hoor! Ik ken ook andere verhalen....van een toekomstige vader die een kinderwagen een beetje onnodig vong en dacht dat het ook wel kon met een buggy voor € 19,95!! :$ Gelukkig niet mijn man hoor! :D

4. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Leuk zeg, wel heel snel!

5. Koon

Koon Niet meer actief

Haha, ik had ook zo'n overenthousiasteling rond dat termijn. (hij wilde zelfs de zwangerschap met 4 weken gelijk wereldkundig maken... euh....)

Bij Babydump mag je ook je bestelling annuleren als de zwangerschap niet goed eindigt. Zélfs als het kamertje al opgezet is bij je thuis komen ze het nog ophalen.

En alleen een buggy? Whahahaha!

6. KayaLola

KayaLola Bekend lid

25 apr 2012
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die van mij is idd ook zo enthousiast.. Die wil het liefst morgen het hele kamertje al klaar hebben

7. o0melis0o

o0melis0o Actief lid

29 jun 2012
    471
    6
    18
    Vrouw
    Dierenartsassistente Paraveterinair - in wording
    Heerlen
    Wij waren ook vrij snel met de babykamer, 11-12 weken.
    Hebben de onze van babydump. Daar moest je wel een klein gedeelte aanbetalen, maar mocht er onverhoopt iets gebeuren krijg je alles gewoon terug. Ze komen je zelfs de kamer ophalen mocht na de geboorte iets gebeuren bv. en krijg je alles volledig terugbetaald. Super service, vandaar dat wij ook al zo snel de kamer besteld hadden. Mocht iets gebeuren, konden we de kamer altijd afzeggen of laten ophalen of wat dan ook :)

8. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Wij waren ook best snel volgens mij, volgens mij bij een week of 14/15 de kamer al besteld en kinderwagen(we waren daarvoor al 2 keer wezen kijken bij dezelfde spullen)
    Gelukkig inderdaad met de garantie dat mocht het mis gaan dat je het kosteloos kan annuleren!

@Melis: Wij hoefde bij de babydump geen aanbetaling te doen, of hebben jullie hier zelf voor gekozen?

9. o0melis0o

o0melis0o Actief lid

29 jun 2012
    471
    6
    18
    Vrouw
    Dierenartsassistente Paraveterinair - in wording
    Heerlen
    Ja eerlijk gezegd ben ik nu aan't twijfelen of we inderdaad wel een aanbetaling hebben gedaan? Volgens mij ook niet nee :p..
    Ik ben in de war met een andere grotere bestelling waar o.a. de box bij zat, die hebben we van mijn zusje gekregen dus die had ze in de winkel wel al betaald :)

10. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Hier zit manlief ook te stuiteren dat hij eindelijk na dik 6 jaar weer Babypark mag leegkopen hahaha.. hij is al zelfs bezig om alle kamers te ordenen en te renoveren zodat hij eind januari al aan de slag kan gaan.. heerlijk die enthousiasme he ;)

11. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de tips!
    We waren een beetje aan het oriënteren op internet, en achteraf past de commode vh kamertje ook helemaal niet in onze inie-minie babykamer:). Mijn man weet gelukkig vrij goed wat hij mooi/lelijk vind. We gaan vh voorjaar denk ik eens ff rondneuzen/kopen. Ben in ieder geval al blij dat hij een enthousiast reageerde, want soms zegt ie ook weleens:"heb dat nou echt allemaal nodig?!"(over babyuitzet, geen luxe extra dingen). Nou ja, het is voor hem ook de 1e...kun je een man ook niet kwalijk nemen toch?:D

12. Magda

Magda Bekend lid

29 mei 2012
    524
    28
    28
    Heerlijk toch als je man net zo blij is en dingen mee wil uitzoeken. Wij hebben geloof ik met 12 weken al kinderwagen gekocht en rond die tijd ook paar honderd euro aan kleertjes uitgegeven bij prenatal, en dat was mijn man die met handenvol kleertje aan kwam en daar stond ik nog aan 1 pakje te twijfelen haha ga ook op tijd kinderkamer bestellenomdat je vaak 3 maanden moet wachten op bezorging.

13. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Ben trouwens ruim 8 week zwanger; gisteren echo gehad. 9 weken in titel van onderwerp klopt dus niet meer ;)

Deel Deze Pagina