Hier even een berichtje van de man van een Maart mama. Ik wil hierbij alle mannen even een dikke thumbs up geven. Ben er zelf wel achter dat het allemaal niet zo makkelijk is als het lijkt. Na je werk nog even boodschappen doen, als je dan thuis komt moet ook daar nog even alles aan kant!(Vaat opruimen, stofzuigen,afstoffen, etc.etc. want die vrouwen willen wel alles aan de kant hebben) En die vrouwen maar even de boel lopen commanderen. Wil je wat drinken voor me pakken? Wil een broodje smeren? Wil je even voor mij naar de wc gaan.......... onee dat wordt moeilijk. Als laatste wil ik nog even kwijt: Iedereen natuurlijk een geweldige en liefdevolle tijd toegewenst, en hopen dat alles goed gaat.
haha idd.. maar goed mannen.. alle respect hoor en ga zo door. ( de vrouwen mogen zo bij de laatste loodjes best in de watten worden gelegd ) xxx
Hihi, als je dit al wat vindt... Wat te denken van een klein kindje dat straks echt 24 uur per dag verwacht (soms zelfs bijna eist) dat je er voor hem of haar bent! Dan denk je midden in de nacht met weemoed terug aan de tijd dat je slechts drinken hoefde te pakken, hoefde te zuigen en dan zelf ook lekker in je bed kon gaan liggen! Haha, maar wel fijn te lezen dat je dit allemaal doet...
Haha super, heb het gelijk even aan m'n vriend voorgelezen (ook een maart papa ) en hij zat echt van oor tot oor te grijnzen
misschien dat deze mannen even een dagje met een zwangere vrouw wil ruilen? en dan ook compleet met alle kwaaltjes zoals dikke voeten, maagzuur en oprispingen, continu naar de wc moeten om te plassen etc etc hahaha nee hoor. vind dat de mannen af en toe ook wel een schouderklopje verdienen omdat ze zo lief met ons meeleven
Ehhm...PDaddy, dat doet mijn mannetje altijd. En ik hoef er niet eens om te vragen . (Ben zelfs nog niet eens zwanger) Maar evengoed: Keep up the good work! Ze waardeert het echt wel hoor (ookal laat ze het misschien niet altijd merken )
Hihi, dit doet me denken aan een miljoenenjachtvraag van Linda de Mol. Hoe heet het ziektebeeld wat mannen kunnen krijgen als hun vrouw zwanger is? (weet alleen helaas niet meer hoe het heet) Groet van Kiki Klein stukje ge-googled: Ook vaders hebben last van hormonen Uit Canadees onderzoek blijkt dat niet alleen vrouwen zwangerschapskwalen hebben, maar dat ook mannen last hebben van hun van hormonen als er een kindje wordt verwacht. Vaders hebben soms tijdens de zwangerschap last van gewichtstoename, verhoogde prikkelbaarheid en plotselinge wisselingen van humeur. Uit bloedonderzoek bleek dat ook bij de toekomstige vaders er meer testosteron, cortisol en prolactine geproduceerd werd. De toename was weliswaar veel kleiner dan bij hun vrouwelijke wederhelft, maar toch voldoende groot om de eerdergenoemde klachten te verklaren. (Bron: www.babybelgie.com)
.....Nou, je mag best ff klagen hoor! Mijn mannetje is eigenlijk net zo erg met zijn nesteldrang. Ik dacht dat ik al erg was met het opruimen, uitzoeken, regelen...en al die andere ongein. Maar mijn ventje kan er ook wat van.. Hij klust zich een ongeluk in ons huis. De schuur moet opgeruimd, er moet nog gewit, dit moet nog en dat moet nog. Ik heb hem twee weken geleden gevraagd of hij misschien de badkamer wilde poetsen en de voorruit te lappen (mij lukt het niet meer.... anders had ik het zelf allang gedaan) Het is nog steeds niet gebeurt, omdat meneer het druk heeft met andere dingen in huis..... Dus hier twee stresskipjes vollop in de nesteldrang.. En daarnaast zorgt mijn ventje ook nog dat het mij aan niets ontbreekt...Heb ik geen geweldige vent? Ben echt trots op hem
Hahahahahaha, topper hoor! Eigenlijk heb ik het vorige bericht gepost om wat leuke reacties los te krijgen! Ik moet zeggen dat is pittig gelukt. Mijn vrouwtje wist niet dat ik dit gedaan had maar na 10 minuten werd ik al naar beneden geroepen om uit te leggen wat dit nu weer was. Zij had meteen al door dat ik het was. Jullie kunnen haar als Patroeschka. Even voor de goede orde: Ik zal alles doen om het haar naar de zin te maken(proberen iets wat te verlichten), ik vindt zelf namelijk ook dat jullie vrouwen een wereld wonder verrichten. (en dit is niet om te slijmen!) Groetjes P Daddy.
hihih mijn mannetje zag het..., kreeg meteen zo´n lkkr kop naar me toe gesmeten.. en zei; maar we doen het met liefde hihih