Sorry Deb, maar ik hebme vandaag voor het eerst verdiept in topics waar toch echt van het onderwerp wordt afgeweken met een enorme dicussie als gevolg! En daar wordt niks aan gedaan. Ik heb zelfs een berichtje gestuurd of jullie aub wakker wilden worden! Ik bemoei me hier eigenlijk nooit mee, maar het was een beetje teveel vandaag!
meis we kunnen niet alles in de gaten houden en soms glipt er wel eens een visje tussen de maasnetten door daarom idd fijn dat jullie even meedenken en kijken met ons wij doen dit ook in onze vrijetijd en ik heb ook niet de tijd om heel de dag achter mijn pc te zitten om alles maar in de gaten te houden we zijn een super groot forum met veel onderwerpen en we doen ons best en helemaal niet erg als jullie ons eens wakker schudden om ergens te kijken wij zijn ook maar mensjes met onze bezigheden ook wel elders dan alleen het forum
Dat begrijp ik ook wel, maar soms schiet er ergens super snel een slotje op en dan is het raar dat dit soort discussies heel lang staan! Maar, ga vooral door met het goede werk wat jullie doen op deze leuke site!
nou als we nou eens beginnen met een beperking in te voeren van al die hinderlijke dierentopics, je wordt er mee doodgegooid op de lounge
ook dat klopt maar we zijn allemaal verschillend en denken ook verschillend hier hebben we wel afspraken over gemaakt ondeling als moderators zijnde maar ja toch verschillen we hier nogal in de een vindt sneller dat een topic gesloten moet worden als een ander soms denk ik ook wel eens van had nog even open gelaten en het even aangezien maar als we echt beledigingen gaan lezen en aanvallen dan sluiten wij de boel topic's die bij voorbaat al discussies en dan bedoel ik ook stevige discussies gaan opleveren gooien we nu eenmaal sneller dicht dan andere ook wil ik eigenlijk wel vragen , bedenk even wat je topic oproept als je hem opend er zijn nu eenmaal bepaalde onderwerpen die je op dit forum beter kan vermijden omdat daar hommeles door komt ruzies of zelf bloedbaden doe je maar ergens anders daar is het forum niet voor en last van de hormoontjes vind ik een zwak excuus want dan kan je hier alles wel op hormonen gooien nee denk gewoon even na voor je iets post of opend samen moeten we het gezellig houden hier en de mods moeten niet gezien worden als politie agentjes die maar de boel op slot moeten gooien of moeten sussen we zijn allemaal (volwassenen) dacht ik en kunnen goed voor onszelf denken ook wil ik nog even benadrukken dat ik het betreur dat diegene die in de poll hebben gestemd , van dan lig ik in een deuk, als er zo over onze acties gedacht wordt dan vraag ik me af wat doe je hier? klinkt misschien hard maar is niet erg grappig om te lezen dat onze acties maar weg gelachen worden zo en nu zeg ik Amen
AMEN Er wordt dan niet over jullie actie gelachen, maar over de discussie die dan op gang komt. De meste gaan er eens lekker voor zitten!
dat maakte ik er niet opuit dacht toch echt dat je doelde met dat antwoord als iemand op hun vingers getikt werden via pb gebeurd natuurlijk ook wel eens in het topic zelf en tja als je daarom kan lache ok dan heb ik verkeerd begrepen waar je met je poll heen wilde helaas als we iets opperen in een topic wordt er 9 van de 10 keren overheen gelezen al dan niet genegeerd ja dan is het gauw klaar bij ons en knallen we hem dicht wordt niet zomaar gezegt omdat we het leuk vinden maar misschien kan een ander er wel smakelijk om lachen wij echter niet
Inderdaad Deb, dat van er valt anders niets te lachen slaat op die discussie zelf en niet op jullie MODs, want jullie zijn Superrrrrrrrrrrrr
Ik vind dat er niet zo snel op de vingers getikt hoeft te worden zolang er geen persoonlijke aanvallen worden gedaan. Vind het helemaal niet raar dat er soms meningsverschillen zijn en dat de discussies soms behoorlijk verhit kunnen zijn Maar het gaat me te ver als er echt geoordeeld wordt, en mensen omlaag worden gehaald.
ik denk dat je wel moet weten wat te lastig worden is waneer is iemand lastig als hij een negatieve mening over een ander heeft? als ie weer het zoveelste topic over pendelen opent? ik vind dat leden die echt wat fout doen best een waarschuwing mogen krijgen, maar in mijn ogen zijn dat leden die altijd ruzie opzoeken en uitlokken en dat moet je wel kunnen zien op zon groot forum verder is mijn mening dat ik soms wel de indruk krijg dat de crew van het forum vaak een topic over een bepaald onderwerp zat is zoals bijv het pendelen en dat ze het darom niet willen zien en dan denk ik tsja jullie kunnen het wel zat zijn maar zijn de members het ook zat ik vind dat topics die niet uit de hand lopen niet gesloten hoeven te worden als mensen het niet interessant meer vinden zakken ze wel af en reageert er niemand meer en als een topic over bijvoorbeeld een namenalfabet 60 keer opnieuw bij de A begind zo what als mensen dat leuk vinden daar gaat het tog om niet dat het al een keer helemaal rond is geweest of dat het 3 week geleden nog is geweest laat topics die aktiviteit vertonen gewoon open vind ik dan verder vind ik het wel top dat mods en admins hun vrije tijd in zon forum stoppen vooral voor ons plezier maar ik dwaal af vingers tikken kan soms nodig zijn maar zoals jullie al zijden tis geen kleuterklasje hier iedereen is volwassen gun sommige mensen die een laaiende discussie voeren de kans om er als volwassenen uit te komen
Hier ben ik het op zich wel mee eens, maar het is wel heel erg moeilijk om van een wildvreemde te weten hoe ver iemand kan gaan. Wat jij niet als belediging zou opvatten kan voor een ander heel kwetsend zijn... (Ik hoop dat ik je hier niet mee kwets hoor... ) En dus is deze discussie heel moeilijk om te voeren. (overigens, ik raak niet snel van slag... Als iets mij te ver gaat, dan lees ik gewoon niet verder.) Sommige discussies worden uitgelokt en daar hou ik niet zo van. Je kunt je aan dit soort topics ergeren, of deze gewoon negeren.
Hihi nee hoor, daar kwets je me niet mee Ik vind persoonlijke aanvallen eigenlijk wel heel makkelijk te herkennen. Zolang dat niet gebeurt.. lijkt me gewoon niet dat er iets aan de hand is. Je kunt bv heel ongezouten je mening geven. Niks mis mee toch? Maar op het moment dat er een opmerking gemaakt wordt als 'ik vind jou een onverantwoordelijke moeder, of een dom mens of weet ik veel wat omdat je zus en zo doet' dan wordt er in mijn ogen een grens overschreden.. snappie?
in mijn ogen is er zolang er IK VIND staat nog nix aan de hand al vind ik het niet netjes staan mensen moeten maar vinden wat ze vinden willen en soms zijn ze gewoon niet wijzer
Heb je gelijk in hoor, om helemaal precies te zijn ben ik echt ANTI slotje haha, heb op fora gezeten waar helemaal geen mods waren dus ben dat modder gooien wel gewend en vaak bloedt het wel dood en zijn het idd vaak dezelfden die je wel herkent en die idd niet wijzer zijn Maar goed, persoonlijke aanvallen zijn gewoon niet netjes.