Precies! Ik werd op een gegeven moment een zeikerd genoemd! Nou ja zeg, wat ben je dan zelf als je dat gaat lopen verkondigen op een internetsite? Die persoon was dus zelf behoorlijk arrogant en respectloos bezig, niet alleen naar mij, maar naar iedereen die in dat topic had gereageerd. Dan toon je in mijn ogen totaal geen respect voor een ander en vind je jezelf alleen maar belangrijk. Zo een discussie voeren is bij voorbaat al een verloren zaak.
Ik heb dus JA ingevuld omdat ik vind dat vaak de topicstart(st)er de dupe word van die discussies ! Een discussie op zn tijd is leuk , heeel leuk zelfs . Maar mensen , laten we het wel leuk houden ! Zat net een topic te lezen waar er vrij heftig gediscussierd werd . Men viel elkander zowat persoonlijk aan en er werd voorbij gegaan aan de vraag van de topicstart(st)er . In dat geval mag er van mij best een waarschuwing gegeven worden ( of de spreekwoordelijke tik op de vingers ) Discussierd men gewoon over de gestelde vraag zonder elkaar aan te vallen , dan is het natuurlijk gewoon leuk .... En ik vind dat een GOEDE discussie ook best leerzaam kan zijn . Op die manier lees je bv dingen waar je zelf nog helemaal niet aan gedacht hebt Ik zelf negeer de mensen het liefst die mij irriteren . Helaas heb je gewoon overal ( en dus ook hier op het forum) die zich beter voordoen als ze zijn (lees: arrogant overkomen ) , een ander het licht niet in de ogen enz enz . Tuurlijk kan ik mij soms niet inhouden en kan het niet laten om te reageren . Maar dat gebeurd gelukkig maar zeer zelden ! Uhm , kan natuurlijk ook zijn omdat er maar heel weinig mensen zijn die mij irriteren hier op het forum (hoewel ze er wel zijn) Groetjes Joyce
ik heb gestemd op het interesseert me niet. ik zit op fora omdat ik zelf iets wil weten of leren van een ander. als de discussies te heftig of vervelend voor mij worden, lees ik ze gewoon niet meer. ieder zijn meug denk ik dan maar. mocht ik beledigd worden, meen ik het recht te hebben om die persoon terug te beledigen. daar heb ik geen mod voor nodig...dat doe ik zelf wel. mochten anderen beledigd worden, neem ik het op voor die ander. maar dat is me tot nu toe maar een keer overkomen. weet niet eens haar naam meer, maar het meisje werd zo afgekraakt....dat kan ik niet uitstaan. bovendien schik ik me naar de regels van het forum. als de mod vind dat er een slot op moet, moet ze dat maar doen. soms vind ik het jammer of onterecht dat er een slot opkomt...maar goed...het zij zo. het is niet mijn forum.. wat ik nog wel kwijt wil is dat ik de balen heb van het woord respect...dat woord wordt te pas en te onpas gebruikt. iedereen eist maar respect.. ik denk dan in zulke gevallen...geef jij eigenlijk zelf respect....sommige dames onder ons doen dat namelijk niet. vraag me wel eens af wat nou eigenlijk bedoeld wordt als er om respect gevraagd wordt. beetje mistig gebied. maar goed, dat is weer een andere discussie. Aoife
tja ik heb "ja" gestemd.. maar meer in het kader dat je van mij mag discusieren tot je er bij neervalt.. maar dat er wel enig respect dient te blijven dat je niet allemaal dezelfde mening hebt is het enige wat een forum leuk maakt maar je hoeft elkaar niet uit te maken voor rotte vis. dan mag er wat mij betreft best een keer ingegrepen worden maar vlgens mij gebeurd dat ook al.. dus geen klachten hier
Heb je er al eens aan gedacht om al die " hinderlijke dierentopics " over te slaan? Ontopic : Ik hou wel van een pittige discussie . Zonder gescheld natuurlijk he. Ik vind het ook niet erg als mensen offtopic gaan. Mij valt het wel op dat een topic hier snel wordt dichtgegooid en dat vind ik soms jammer.
tja, was iemand die even wou verkondigen hoe belangrijk ze was en blabla. en ondertussen haar hele belangrijke takenpakket verkondigen. het klonk meer als een schreeuw om aandacht en een groot uit de duimzuig vermogen. hihi ik moet er wel om lachen hoor, halve zolen moetje gewoon om lachen, dan zijn ze nog ergens goed voor
Je mag best een menings verschil hebben en voor je mening uitkomen. Dat moet kunnen vind ik. Zolang er maar niet gescholden word , of dat er geen mensen beledigt worden vind ik t wel best....
Meiden, ik denk dat jullie je mening in dat topic wel al genoeg hebben geuit dacht ik zo? Dit vind ik dan weer een beetje flauw naschoppen maar goed.
Ik vind het altijd vrij grappig hoe sommige vrouwen tegen elkaar kunnen katten al is het persoonlijk of niet. Ik zit ook nog op een ander forum waar wat minder mensen zijn dan hier, daar word goed opgelet dat de discusie niet uit de hand loopt! en zo ja dan sturen ze je een pbtje of doen er een slotje op. Het moet wel een leuk topic blijven natuurlijk! waar iedereen zich thuisvoelt en zich niet gepaseert voelt. Ik denk ook dat het komt dat er zoveel mensen hier posten, dat je dan verschillende meningen hebt.. ik vind het andere forum dan ook wat persoonlijker. Maar hier krijg je snel antwoord en meer informatie!
haha ja, caithlin heb je gelijk in, maar het moest er nog effe uit omdat er ineens een slot op zat. maar ben nu ontlucht hoor!
en wij doen dat niet? weet je wel hoeveel hier gepost word? en wij zitten ook niet 24 uur per dag online. En by the way, allemaal volwassen vrouwen hoor, jullie kunnen best even alleen gelaten worden en noura.. dan maar even op je vingers zitten hoor, dat slotje zit er niet voor niks, om dan verder te gaan in een ander topic..? en anders even een pb naar de gene waar de een probleem mee hebt.
Maar HIER krijg je snel antwoord en meer informatie! ehm dat is ook een forum met minder mensen daarom dat het ook respect vol is zeg maar. Even goed lezen eerst!
ja dat heb ik gelezen, dat heeft toch niks te maken met je andere opmerking? dat je hier eerder antwoord krijgt heeft toch niks te maken met het goed in de gaten houden van de topics? hihihi of lees ik je berichtje verkeerd? ook vind ik het niet minder respectvol omdat er meer mensen zijn. er zijn gewoon meer mensen met een eigen mening.
Ja dat bedoel ik dus ook omdat er zoveel mensen hier onine zijn, en zoveel verschillende meningen& gewoonten etc. krijg je vaak van die pittige discusies.
Met het eigen mening gedeelte kan ik me heel goed vinden! Ik heb zelf bij de poll 'misschien' ingevuld. Zelf ben ik van mening dat sommigen af en toe niet goed lezen wat er staat geschreven en er opduiken als een Piranha. Het is overigens wel logisch dat een topic soms een compleet andere wending krijgt omdat er door de vraagstelling nog andere vragen gesteld gaan worden waar dan weer op geantwoord wordt. Ik ben van mening dat er ook sommigen zijn die niet respectvol omgaan met anderen en blijkbaar die dan ook volgen op het forum... Vraag me dan af wat de strekking is van dit forum. Ik ben me er ook terdege van bewust dat er sommigen zijn die 'figuurlijk' lopen te zeiken over alles en nog wat en dat je daar doodmoe van kan worden. Tendens is alleen dan dat we er als PITTBULLS bovenop duiken in plaats van negeren. Denk na voor je iets doet is mijn devies. Verder dames,,, suc6 met zwanger worden!
ja ben ik het mee eens, er zijn meiden die minder respecvol zijn naar elkaar toe, maar het forum is niet minder respectvol omdat er meer mensen zijn.
Misschien al eens gedacht aan al die hormoontjes die op de loer liggen... Een discussie ok... maar ga elkaar niet liggen afkatten dat is toch nergens voor nodig. Groetjes!