Onderlinge discussies

Discussion in 'De lounge' started by Sophia, Feb 23, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
?

MOeten leden op de vingers getikt worden als ze te lastig worden!

1. ja

2. nee

3. misschien

4. het intersseert me niet

5. jammer, dan kan ik niet meer lachen

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
  1. Niet meer actief

Ik kan nergens lezen ( in dat postzegel topic ) dat ze jou een zeikerd heeft genoemd.
    Ik vind dat ze in dat topic denigrerend overkomt , maar aderzijds heb ik ook zoiets van " Wat een GEZEIK over een paar postzegeltjes !" :)
    En die omerking over moeders die hun kiddies niet in het gareel weten te houden in het postkantoor ( of winkel etc ) daar stoor ik mij ook aan.
    ;)

Iemand een hoer noemen of een ziekte toewensen vind ik wel erg ver gaan.

2. Niet meer actief

Pfffff , wat een muggenzifterij over èèn woordje. :rolleyes:
    Ik snap niet waarom iemand het zich zooooo aantrekt als iemand het woordje " zeiken " gebruikt. Het was toch in zijn algemeen bedoeld. :(

3. Mirre

Mirre Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    4,173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Ik vind dit echt een belachelijke reactie!
    Dat is nou wat ze noemen...elkaar in eigen waarde laten :idea:
    Wat voor de ene belangrijk is, is dat voor de ander "schijnbaar" niet.
    Maar hinder kun je er amper van ondervinden, want je hebt de keuze om het gewoon niet te lezen!
    En om nog ff bij de dieren te blijven
    Ooit gehoord van het volgende gezegde: Als je een hond wilt slaan kun je altijd een stok vinden.....

4. angelinaatje

angelinaatje Actief lid

Sep 4, 2006
    466
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hallo, ik heb het erover dat Booey het zich aantrekt...mij persoonlijk kan het nog niet boeien hoe ze me hier noemen. Ik wilde het alleen voor haar opnemen...

5. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

Oct 7, 2006
    3,177
    0
    0
    ik geloof dat het nu helemaal off topic gaat.

Lydia

6. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere

hmmm nee geloof het niet, :D Maar betekent vast zoiets als: als je iemand wilt grijpen, dan vind je altijd een weg? waar een wil is , is een weg ofzo :-k heb ik hem goed? :)

7. angelinaatje

angelinaatje Actief lid

Sep 4, 2006
    466
    0
    0
    Noord-Brabant
    Juist helemaal on topic, want we zijn weer bij onderlinge discussies aanbeland ;) . Haha...

Live and let live zullen we maar zeggen :)

8. Niet meer actief

Ja, dat weet ik. ;)

9. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    haha ja wilde net zeggen: dit past goed bij de titel ;) maar goed, ik heb gekozen voor misschien... ene keer wel andere keer niet, en dan misschien handig via een pb-tje dan, zodat een bepaald topic wel verder kan gaan, maar die persoon die te ver ging even te horen heeft gekregen van een modje dat hij/zij even wat gas terug moet nemen... met allen tegen 1 hou ik sowieso niet van, dus dat vind ik niet Ok... maar verschillende meningen hebben moet kunnen
    nou ik ga weer effe verder ...doeggg :)

10. Mirre

Mirre Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    4,173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Zoiets ja...ik bedoelde in de trant van: Als je ergens over wilt "vallen" kun je altijd wel iets aangrijpen etc.
    Maarre ik ga me verder niet mengen in heel deze discussie.
    Vind alleen dat iedereen zelf mag bepalen wat voor haar belangrijk genoeg is om te delen/neer te zetten op het forum.

11. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

hmm was deze discussie in het vorige topic al niet door een modje gesloten?

dat gaat straks weer gebeuren nu dezelfde discussie weer net zo hard oplaait he

*hint*

12. angelinaatje

angelinaatje Actief lid

Sep 4, 2006
    466
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dat ging toch ergens anders over, of zit ik nu helemaal verkeerd?

Hey, we zijn allemaal volwassen vrouwen...we moeten toch wel ergens over kunnen praten zonder dat het uit de hand loopt? ;) . Maar daar ging dit topic dus juist over :)

13. Niet meer actief

och jezus he!
    Sommige mensen kunnen ook overal over vallen .. pfffff!
    Jeetje mina he .... :(

14. angelinaatje

angelinaatje Actief lid

Sep 4, 2006
    466
    0
    0
    Noord-Brabant
    over wie/wat heb je het nu?

15. Saskia78

mja.. dat zou wel moeten kunnen ja.. maar ik zie de emoties alweer oplopen :)

jij niet? 8)

16. Niet meer actief

ze begint met een p ..... ik wil liever geen namen noemen want straks krijg ik ook nog op mijn flikker ... ik kijk wel uit hahahaha
    Ik heb namelijk wel eerdere reatie's van haaar gelezen en pfff wat een gezeur ...

17. angelinaatje

angelinaatje Actief lid

Sep 4, 2006
    466
    0
    0
    Noord-Brabant
    Haha...ik denk dat het toverwoord "hormonen" is...ik heb er zo nu en dan ook last van hoor, dan wil ik gewoon lekker dwars zijn :p . Niet iedereen kan daar ook tegen, ik persoonlijk trek mezelf niks van geschreven woorden van mensen die ik niet persoonlijk ken aan....(vage zin trouwens :rolleyes: )

18. Saskia78

mja mijn vriend zegt dat ik de tekst in mn banner iets te goed ter harte neem :)

ik schijn erg lastig te zijn op het momnet :)

enneh.. die vage zin is duidelijk hoor
    dat zouden meer mensen moeten doen :)

19. angelinaatje

angelinaatje Actief lid

Sep 4, 2006
    466
    0
    0
    Noord-Brabant
    Leuk is dat he...ik kan ook echt een kreng zijn nu hoor..pff...en het ergste is nog: ik vind dat ik altijd zelf gelijk heb ook, hahaha...

20. Niet meer actief

zeg dan maar gewoon ponyville hoor ik bedoel dit ziet er zo laf uit (as usual) ik zit daar niet mee :p jullie krijgen zoiezo niet op je flikker blijkbaar dus kan je zeggen wat je wilt.

Share This Page