mmm same here dus ik vind dat ik over het algemeen niet voor niets pissig ben hadden er heel gesprek over nog vanochtend dat ik soms stapelgek werd van zn bezorgdheid.. en ook daarom weleens uit mn vel spring en dat ie er maar mee zal m oeten leren leven de komende 7 maanden net als dat ik uiteidnelijk toch maar braaf doe wat hij zegt/vraagt/eist.. pfff hormonen...
Haha, echt helemaal subtiel is het allemaal niet meer he? Aan de reacties te zien heb je dus behoorlijk wat mensen voor het hoofd gestoten...ik heb de discussies niet gevolgd, dus kan ook niet echt een objectieve mening hebben erover...
Jeetje wat een gezeik toch weer Jah BOEHOEE! Mag een mens dan niet meer zeggen wat hij denkt en vindt!? Ik dacht dat wij hier in Nederland nog steeds de vrijheid van meningsuiting hadden. Dit is toch zeker geen kamp! Als we hier op ons tellen moeten gaan passen en alles 3x wegen wat we willen zeggen, dan is het wel heel erg geworden hoor. Is er een bokter in de zaal!? Ben een beetje misselijk. Denk dat ik zwanger ben 8)
ja nou sorry dan hoor dan zeg ik het toch gewoon eerlijk! Ja idd jou bedoel ik er mee ja! Je bent zelf zo'n moeilijk iemand die overal vreselijk op in gaat maar ja nu laat ik het erbij want ik ga mij niet tot jou niveau verlagen !
dames zullen we het ff leuk houden Mochten er problemen zijn met andere gebruikers pb die persoon dan en ga niet zo hier modder gooien.. en ponyville, niet te snel oordelen hoor.. anderen krijgen ook vaak genoeg "op hun flikker"
Volgens mij zijn er hier een heleboel forummers die het geweldig vinden, van die oplaaiende ruzies om niks! (ik in ieder geval welhoor, wát een gezeik en gehaaibaai zeg, en echt ongelofelijk dat er 6000 keer hetzelfde geouweneel herhaald wordt over respect en elkaar in je waarde laten hahahaha wat een b*llshit) Topics waar 'ruzie' in voorkomt, worden altijd heel goed bekeken, je ziet het 'aantal keren bekeken getal' omhoog schíeten! Niet zo gek als je weet dat veel vrouwen ook graag naar soaps kijken waar zich allerlei ellende in voordoet.
Whahahaha....zo klinkt het eigenlijk heel kinderachtig he? En toch zeg ik het ook vaak zat hoor: dat je iedereen in hun waarde moet laten... 8)
Ik heb "ja" geantwoord nav je vraag in de Poll, maar daarna las ik jou berichtje pas, en daarin was de vraagstelling wat anders. Ik had 'ja' geantwoord omdat ik vind dat mensen die over alles maar door blijven zagen of op alles iets negatief te zeggen hebben (ik noem maar iets) daar wel op aangesproken mogen worden. De vraag in jouw berichtje of er ingegrepen moet worden als een topic wordt beantwoord met off-topic vragen: nee. Ben het met Irisje eens dat andere forumleden dat wel doen.