Ondernemende of studerende mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MIss X, 20 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.955
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Zijn hier ook moeders die gewenst maar misschien heel onverwacht mama zijn geworden en of zwanger zijn maar wel bezig zijn met een studie, onderneming of een carrière?

(klinkt heel ontoepasselijk)

Ik heb een kleine meid van drie en ben nu zwanger van de tweede. Heel onverwachts en moet er nog steeds aan wennen.
    Ik zat midden in een sollicitatieprocedure en bezig met projecten die opeens een hele andere wending krijgen net als mijn studie.
    Ik heb het gevoel dat ik opeens alles moet laten staan en dat is helemaal niet erg want een kindje krijgen is duizend maal mooier alleen voel ik me toch soms een beetje verdrietig omdat ik de de omschakeling ontzettend moeilijk vind.

Over paar maanden ben ik dit gevoel waarschijnlijk allang vergeten;)

Wie zit er nog meer in zo'n soortgelijk situatie?

2. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Hoi Miss X

Wil wel graag met je meekletsen hoor! Ik ben al stiefmama van twee kleintjes. Zij zijn in Co-ouderschap bij ons, dus dat is best intensief. En ik ben in april uitgerekend van een kindje van ons samen. Daarnaast heb ik een fulltime baan als overheidsjurist en doe ik een universitaire studie. Best wel druk dus... Maar ik geloof wel echt dat het allemaal goedkomt. Ik doe het komende semester wat meer voor school, zodat het daarna ietsje rustiger kan en daarna zien we wel weer verder. Nu lukt het me ook om te studeren als dat nodig is. Nu scheelt het wel dat ik een vaste, leuke baan heb. Ik kan me voorstellen dat het anders is als je aan het solliciteren bent, maar bij jou komt vast ook alles goed!!!

3. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Ben zwanger van mn eerste kindje, werk 2 dagen en doe er ook een studie bij. Vind het allemaal erg veel maar heb mn doelen bijgesteld. Doe wat ik kan en ik zie na mn zwangerschap wel weer en pak het dan weer op allemaal. Het is gelukkig een flexopleiding maar je voelt toch wel druk vind ik.

Deel Deze Pagina