keuken

Discussie in 'De lounge' gestart door mora27, 22 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    wij gaan een nieuwe keuken erin zetten en ik kan kiezen uit soorten.... een hoogglans, wit, zwart, rood of een zachtgeel met antraciet........ moeilijk hoor! wat valt bij jullie in de smaak? of welke keuken hebben jullie?

2. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Wij zijn ook bezig met een keuken, en nemen zeker geen hoogglans. Niet zo praktisch met kindervingertejs, dan blijf ik poetsen.

3. sam32

sam32 Bekend lid

14 jul 2010
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben een hoogglans witte keuken en ik vind het met de vingers erop zien heel erg meevallen.

4. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    als ik een keuken zou uitkiezen, dan zou ik voor tijdloos gaan, zodat hij binnen 10 a 15 jaar nog leuk eruit ziet.

5. Bri

Bri Niet meer actief

Wij hebben een mat witte keuken (met een heel fijn ribbeltje om de 5 cm), met donkergrijze werkbladen. Mooi, neutraal, strak en modern.
    Ik hou best van kleur, maar door te kiezen voor een felgekleurde keuken zit je er gelijk voor 10 jaar of zo aan vast. Ik kies liever voor een neutrale basis en breng kleur aan via de accessoires.

Zachtgeel vind ik niet mooi, dus die zou ik niet kiezen. Wordt het dan automatisch een hoogglans keuken?
    Ik zou voor wit kiezen. Zwart alleen als je keuken gigantisch groot is. Rood vind ik te opvallend.

edit: ik ga er van uit dat de kleuren die je noemt op de kastdeurtjes slaan en niet op het werkblad. Wat kies je daarvoor?

6. moi89

moi89 Bekend lid

14 okt 2010
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben ook een hoogglans keuken, maar de vingers zie ik amper erop. Ligt misschien ook eraan dat er geen direct ligt op de keuken valt waardoor je het niet ziet.

7. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Ik vind hoogglans wit mooi, met een houten (of kunststof hout-look) blad erop. En greeploos! Maar dat is wel duurder.
    Zachtgeel, rood of zwart zou ik niet nemen, veel te persoonlijke kleuren. Wit of (gebroken wit) is het slimst voor eventuele verkoop.

8. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Wij hebben een landelijke keuken in de kleur cremewit.
    Met een zwart granieten aanrechtblad en klassieke greepjes.

9. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.158
    35.818
    113
    Wij krijgen hoogglans, mijn ouders hebben ook een witte hoogglans en die vingerafdrukken valt heel erg mee en bovendien is het heel makkelijk schoon te maken.

10. miepens

miepens Fanatiek lid

24 nov 2009
    1.160
    2
    0
    onderzoeker
    Limburg
    Wij hebben magnolia wit hoogglans en ik vind de vingerafdrukken erg meevallen. Daarbij hebben we knalrode assessoires van wesco en smeg koelkast. Dus wel kleur, maar mocht ik ooit rood beu worden, hoeven we niet de keuken te vervangen, maar alleen koelkast en assessoires

11. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    hoogglans: bad idea!! mooi maar zo snel vies.

Ik persoonlijk vind zacht geel met antraciet echt een winnende combinatie! :)

Leuk zo'n nieuwe keuken, doe mij er ook maar één!

12. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ja het gaat dan alleen om de kastjes e.d. het werkblad ligt eraan welke kleur de keuken is...... maar zowiezo een stenen of granieten blad...

zelf wil ik al heel lang een hoogglanskeuken dus vandaar die keuze...
    we hebben ook een keuken gezien met zachtgeel en antreciet deze vind mijn man erg mooi en praktisch aangezien er een kast bijzit waar de magnetron, en koelkast inzitten en de rest is blad met kasten en een 6 pits kookplaat op gas...

13. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    nou dat zegt mijn man dus ook.... die moest ffe slikken na de knalrode keuken te hebben gezien in de showroom :p zelf twijfel ik ook enorm.... dus.... ik heb de foto's van de keuken op mn telefoon staan ik zal ze eens op de pc zetten en dan hierop plaatsen... dan ben ik benieuwd naar jullie reacties!

14. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Ik heb een donkergrijze hoogglans keuken en het valt echt ontzettend mee hoor met de vieze vingers ed.

15. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
  16. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
  17. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    nou?

18. Sensea

Sensea Niet meer actief

mijn vriend zit in de keukens en wij zouden het wel weten, als we er het geld voor hadden kwam er zeker een hoogglans keuken. de kwaliteit daarvan is veel duurzamer en makkelijker in onderhoud.

ik hou zelf wel van kleur maar ik zou toch voor een witte variant kiezen en de omgeving flink kleuren. wij zijn momenteel ook bezig beneden en onze omgeving wordt felgroen net als 1 muur van de woonkamer. de keuken zelf wordt wit. maar wij vervangen alleen de frontjes die zijn nu vanille geel.

in hoogglans zijn de rode ontzettend populair de laatste tijd. het meeste wat momenteel gespoten wordt bij hun is rode of bordaux rode hoogglans.

19. Anice

Anice Niet meer actief

@ Mora, Ze zijn beide mooi! Wordt dit de hele keuken of is het alleen maar een voorbeeld van de kleur en materialen die gebruikt worden?

20. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    nee dit word de hele keuken, ik denk dat het de rode word! dinsdag gaan we erheen en dan is hij van ons:D

Deel Deze Pagina