wij gaan een nieuwe keuken erin zetten en ik kan kiezen uit soorten.... een hoogglans, wit, zwart, rood of een zachtgeel met antraciet........ moeilijk hoor! wat valt bij jullie in de smaak? of welke keuken hebben jullie?
Wij zijn ook bezig met een keuken, en nemen zeker geen hoogglans. Niet zo praktisch met kindervingertejs, dan blijf ik poetsen.
als ik een keuken zou uitkiezen, dan zou ik voor tijdloos gaan, zodat hij binnen 10 a 15 jaar nog leuk eruit ziet.
Wij hebben een mat witte keuken (met een heel fijn ribbeltje om de 5 cm), met donkergrijze werkbladen. Mooi, neutraal, strak en modern. Ik hou best van kleur, maar door te kiezen voor een felgekleurde keuken zit je er gelijk voor 10 jaar of zo aan vast. Ik kies liever voor een neutrale basis en breng kleur aan via de accessoires. Zachtgeel vind ik niet mooi, dus die zou ik niet kiezen. Wordt het dan automatisch een hoogglans keuken? Ik zou voor wit kiezen. Zwart alleen als je keuken gigantisch groot is. Rood vind ik te opvallend. edit: ik ga er van uit dat de kleuren die je noemt op de kastdeurtjes slaan en niet op het werkblad. Wat kies je daarvoor?
Wij hebben ook een hoogglans keuken, maar de vingers zie ik amper erop. Ligt misschien ook eraan dat er geen direct ligt op de keuken valt waardoor je het niet ziet.
Ik vind hoogglans wit mooi, met een houten (of kunststof hout-look) blad erop. En greeploos! Maar dat is wel duurder. Zachtgeel, rood of zwart zou ik niet nemen, veel te persoonlijke kleuren. Wit of (gebroken wit) is het slimst voor eventuele verkoop.
Wij hebben een landelijke keuken in de kleur cremewit. Met een zwart granieten aanrechtblad en klassieke greepjes.
Wij krijgen hoogglans, mijn ouders hebben ook een witte hoogglans en die vingerafdrukken valt heel erg mee en bovendien is het heel makkelijk schoon te maken.
Wij hebben magnolia wit hoogglans en ik vind de vingerafdrukken erg meevallen. Daarbij hebben we knalrode assessoires van wesco en smeg koelkast. Dus wel kleur, maar mocht ik ooit rood beu worden, hoeven we niet de keuken te vervangen, maar alleen koelkast en assessoires
hoogglans: bad idea!! mooi maar zo snel vies. Ik persoonlijk vind zacht geel met antraciet echt een winnende combinatie! Leuk zo'n nieuwe keuken, doe mij er ook maar één!
ja het gaat dan alleen om de kastjes e.d. het werkblad ligt eraan welke kleur de keuken is...... maar zowiezo een stenen of granieten blad... zelf wil ik al heel lang een hoogglanskeuken dus vandaar die keuze... we hebben ook een keuken gezien met zachtgeel en antreciet deze vind mijn man erg mooi en praktisch aangezien er een kast bijzit waar de magnetron, en koelkast inzitten en de rest is blad met kasten en een 6 pits kookplaat op gas...
nou dat zegt mijn man dus ook.... die moest ffe slikken na de knalrode keuken te hebben gezien in de showroom zelf twijfel ik ook enorm.... dus.... ik heb de foto's van de keuken op mn telefoon staan ik zal ze eens op de pc zetten en dan hierop plaatsen... dan ben ik benieuwd naar jullie reacties!
Ik heb een donkergrijze hoogglans keuken en het valt echt ontzettend mee hoor met de vieze vingers ed.
wat vinden jullie van deze keuken? Marktplaats.nl > Verbouwingsuitverkoop, de allerlaatste keuken - Huis en Inrichting - Keuken | Complete keukens
of deze Marktplaats.nl > Hoogglans Gelakte Showroomkeuken Met 6 cm Granieten werkblad - Huis en Inrichting - Keuken | Complete keukens
mijn vriend zit in de keukens en wij zouden het wel weten, als we er het geld voor hadden kwam er zeker een hoogglans keuken. de kwaliteit daarvan is veel duurzamer en makkelijker in onderhoud. ik hou zelf wel van kleur maar ik zou toch voor een witte variant kiezen en de omgeving flink kleuren. wij zijn momenteel ook bezig beneden en onze omgeving wordt felgroen net als 1 muur van de woonkamer. de keuken zelf wordt wit. maar wij vervangen alleen de frontjes die zijn nu vanille geel. in hoogglans zijn de rode ontzettend populair de laatste tijd. het meeste wat momenteel gespoten wordt bij hun is rode of bordaux rode hoogglans.
@ Mora, Ze zijn beide mooi! Wordt dit de hele keuken of is het alleen maar een voorbeeld van de kleur en materialen die gebruikt worden?
nee dit word de hele keuken, ik denk dat het de rode word! dinsdag gaan we erheen en dan is hij van ons