Hoe schoon ben jij...

Discussion in 'De lounge' started by louan, Feb 15, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. louan

louan Niet meer actief

Op een andere plek dan thuis? Eerlijk? :D

Ik zie met regelmaat de schijt van mn vrouwlijke collega's in de pot hangen, vaak vlak voordat ik mijn heerlijke lunch wil eten.

En dan niet 1 maar beide toiletten vol met troep. Dan denk ik van hoe moeilijk is het om het ff weg te borstelen??? Schaam je! Ik word dan echt boos:mad:. En heb geen trek meer.

Meerdere malen briefjes opgehangen met verzoek toilet netjes achter te laten naar ze hebben er letterlijk schijt aan.:mad:

Iemand de ultieme tip deze 'vrouwen' fatsoen aan te leren?:D:D

P.s ik denk niet dat iemand eerlijk gaat toegeven toilet ranzig achter te laten:roflmao:

nizzie86 likes this.
  2. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Uuhh nou ik poep nooit buiten de deur.. dus daar heb ik geen last van.

Ik smeer ook geen bloed aan klinken of muren, pies nergens overheen.

Jeetje wat fatsoenlijk he ;)

floppie888, Emama, Ukkie1 and 5 others like this.
  3. mamabri

mamabri Niet meer actief

uiteraard borstel ik na... Hoe moeilijk kan dat zijn?

Emama, louan and nizzie86 like this.
  4. RoBiJe

RoBiJe Niet meer actief

Hier zijn er op mn werk ook 2 (volwassen) collega’s die te beroerd zijn om even achterom te kijken voor ze het toilet verlaten.. Zo smerig. Dat je stinkt, ok dat vind ik ook niet fijn, dat snap ik (vind wc spray ook niet altijd beter dan strontlucht) maar laat het schoon achter.

louan likes this.
  5. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ik snap niet hoe mensen dat doen!?
    Bij mij valt alles mooi in het water zonder geplons :roflmao:
    Echt geen idee hoe mensen het klaar krijgen om die hele wc onder te schijten inclusief de wc bril bahbah!

En muren onder smeren? Ook al eens gezien ja. Walgelijk!

Ook bij m'n zoontje. Die is supernetjes. Zelfs het toiletpapier blijft 9 van de 10 keer zuiver. Hij zegt ook 'ja ik knijp em goed af' :roflmao:
    En nu heeft hij staand plassen ontdekt wat hij nu constant wil doen en ook dan, niks geen geknoei! Ja 1 keertje had hij em te snel teruggetrokken :D

pippa26, louan and nizzie86 like this.
  6. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

Dec 22, 2016
    4,773
    3,116
    113
    Female
    Ik ben denk te schoon haha!
    Lijkt me echt vies als je van die collega's hebt die niet even achterom kijken in het toilet. Bah!

Vitamientjuh and louan like this.
  7. pippa26

pippa26 Fanatiek lid

Mar 14, 2015
    3,030
    2,030
    113
    Oeh ook mijn grootste ergernis. Ook met regelmaat briefjes opgehangen. Bij mijn vorige werk wist ik ook wel wie het deden. Brrr

louan likes this.
  8. Winter30

Winter30 Niet meer actief

Als ik al bij andere mensen ga poepen of de wc’s bij een attractiepark, dan gooi ik er eerst een laag wc-papier in. De kans dat je dan nog moet borstelen is erg klein. Maar dan zou ik het toch doen als het moet. Je laat het achter hoe je het hebt aangetroffen en anderen moeten er geen last van hebben.

Chocolat and louan like this.
  9. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

Jan 25, 2017
    4,172
    5,147
    113
    Dit! Hoe goor kunnen mensen zijn, hè? Ik vind het ook getuigen van weinig respect voor schoonmakers.

louan likes this.
  10. Winter30

Kan je geen gloednieuwe wcborstels voor de deur zetten met een mooie rode strik eromheen?

11. louan

louan Niet meer actief

Als ik wist wie het deden dan zou ik ze echt voor het blok zetten.

De laatste keer dat ik een briefje hing, waren de sporen wel heel snel verdwenen.:roflmao:

pippa26 likes this.
  12. Winter30

Wat zal zijn toekomstige vrouw blij zijn met hem:D plassen blijft toch vaak een ding bij mannen.

13. louan

louan Niet meer actief

Hahah nou als ik wist dat het zou helpen??

Ik hoop gewoon iemand ooit op heterdaad te betrappen zooooo die doet het daarna nooit meer hoor! Haha

14. pippa26

pippa26 Fanatiek lid

Mar 14, 2015
    3,030
    2,030
    113
    Ik heb ergens gestudeerd waar ook veel mensen heen kwamen zonder thuis een wc gewend te zijn :confused:
    En elk uur moest het hele damestoilet chemisch gereinigd worden:confused: overal poep, op plafond, overal :mad::mad:

louan likes this.
  15. mamabri

mamabri Niet meer actief

ik werk in de schoonmaak, maar ik moet eerlijk zeggen dat het meestal wel meevalt. En ik kom echt in VEEL panden, van hoog naar laag. Van fabrieken tot hoge directie.

Maar uiteraard zijn er uitzonderingen.

nizzie86 likes this.
  16. Winter30

Heterdaad? Ik zou het beeld van een poepende collega erger vinden denk ik haha
    *doet deur open en roept; poeppolitie hier, wie heeft er niet geborsteld? Meteen even sprayen mensen!*

Caithy, Biny, fafa and 5 others like this.
  17. kleinepien

kleinepien Fanatiek lid

Mar 1, 2013
    1,363
    1,416
    113
    Female
    Oost-Groningen
    Ha, ik deed tot voor kort de schoonmaak op een bouwplaats... Inclusief 2 toilet-units. En eerlijk? De (dames!)toiletten in het gemeentehuis waar ik jaren geleden schoonmaakte, waren tig keer viezer.

Als ik echt ergens anders dan thuis moet poepen, leg ik ook altijd eerst een paar velletjes toiletpapier in de pot. Vaak hoef je daarna dan niet te borstelen. Maar als het wel nodig is, dan haal ik de borstel er gewoon nog even door. Kleine moeite.

louan likes this.
  18. mamabri

mamabri Niet meer actief

het valt te proberen toch? ik neem aan dat de hint dan wel héél duidelijk is.

louan likes this.
  19. louan

louan Niet meer actief

Hahahah nou een rood hoofd zegt genoeg hoor. Ik kom gillend de werkvloer op met iemand heeft weer lekker lopen schijten en dan kijk ik die persoon aan van wie ik weet net het hokje was uitgelopen.

20. louan

louan Niet meer actief

Ik heb heel lang in een bekende kledingzaak.gewerkt en je wil.niet weten wat ik in zakken van kleding vond. Volle tampons! Of maandverbandjes tegen de spiegels aan. Toen kreeg ik al een heel ander beeld van een 'vrouw'.

kleinepien likes this.

Share This Page