Dames Vannacht heel slecht geslapen veel kramp in me benen gehad. Nou ben ik de hele ochtend al aan het kotsen heel benauwd soort krampen boven in me buik en de tranen biggelen over me wangen want vind het eng herkent iemand dit
Hoi droepie, Wat vervelend voor je, meid. Bel even je verloskundige, die weet ongetwijfeld wat het is en kan je helpen. Ze kan ook vast wel even bij je langskomen vandaag. Blijf rustig en ga lekker liggen, het komt goed!
Gewoon even bellen met de vk. Miss is het maar een virusje, last van het benauwde weer of een andere "kleinigheid" maar zekerheid voor alles. Ff bellen en je gerust laten stellen..
Ik zou ook even bellen. Mijn gyn heeft bij de laatste controle gezegd dat als ik misselijk werd en krampen aan de bovenkant had, ik dan absoluut moest bellen. Ze heeft alleen niet gezegd waarom.
Waar ben je bang voor dan? Je hebt waarschijnlijk gewoon een buikgriepje. Beterschap, lekker uitzieken!
Bel de vk maar eens, zo begon bij mij achteraf gezien de bevalling en zo te zien zou dat bij jou ook wel eens kunnen zijn. Alleen het benauwde herken ik niet.
Net een hart filmpje gemaakt enz alles is rustig en goed ook op de echo zag alles er goed uit. Omdat ik zo slecht slaap moet ik echt even een week rust nemen. Dan dan donderdag op nieuw naar de vk. Maar zodra ik de klachten weer krijg gelijk weer bellen