weet het even niet meer

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door droepie, 8 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. droepie

droepie Actief lid

3 jun 2012
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames

Vannacht heel slecht geslapen veel kramp in me benen gehad. Nou ben ik de hele ochtend al aan het kotsen heel benauwd soort krampen boven in me buik en de tranen biggelen over me wangen want vind het eng herkent iemand dit

2. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Ik herken het niet, maar zou voor de zekerheid toch de verloskundige bellen

3. Lous1982

Lous1982 Actief lid

22 jun 2011
    322
    1
    16
    Docent Nederlands
    Groningen
    Hoi droepie,

Wat vervelend voor je, meid. Bel even je verloskundige, die weet ongetwijfeld wat het is en kan je helpen. Ze kan ook vast wel even bij je langskomen vandaag. Blijf rustig en ga lekker liggen, het komt goed!

4. onzewens

onzewens Bekend lid

9 jan 2012
    561
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gewoon even bellen met de vk. Miss is het maar een virusje, last van het benauwde weer of een andere "kleinigheid" maar zekerheid voor alles. Ff bellen en je gerust laten stellen..

5. Leontine78

Leontine78 Bekend lid

29 nov 2011
    946
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou ook even bellen. Mijn gyn heeft bij de laatste controle gezegd dat als ik misselijk werd en krampen aan de bovenkant had, ik dan absoluut moest bellen. Ze heeft alleen niet gezegd waarom.

6. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.211
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Waar ben je bang voor dan? Je hebt waarschijnlijk gewoon een buikgriepje. Beterschap, lekker uitzieken!

7. regenboogje82

regenboogje82 Fanatiek lid

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Verkoopmedewerker brood/ kaas en vleeswaren in een
    Limburg
    Bel de vk maar eens, zo begon bij mij achteraf gezien de bevalling en zo te zien zou dat bij jou ook wel eens kunnen zijn.
    Alleen het benauwde herken ik niet.

8. droepie

droepie Actief lid

3 jun 2012
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net een hart filmpje gemaakt enz alles is rustig en goed ook op de echo zag alles er goed uit. Omdat ik zo slecht slaap moet ik echt even een week rust nemen. Dan dan donderdag op nieuw naar de vk. Maar zodra ik de klachten weer krijg gelijk weer bellen

Deel Deze Pagina