enge dromen over zwangerschap

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door bientje, 5 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bientje

bientje Actief lid

21 nov 2006
    255
    0
    0
    Ik heb wel eens gehoord over zwangerschapsdromen, maar weet niet precies wat het inhoud.

Nu heb ik vannacht een enge droom gehad. Ik was voor het eerst bij de vk, ze controleerde alles en op het eind mocht ik een echo laten maken. Toen ik daar lag kon ik het scherm niet zien en ook mijn man had geen zicht op het beeld. De vk zei niets en deed daarna het alles uit om vervolgens mij te vertellen dat ik een afspraak bij de gyn moest maken. Ik vroeg waarom dit was en of er iets niet goed was met het kindje. Zij zei toen dat niet zij maar de gyn dat beter kon vertellen. Wel schreef ze wat voedingsadviezen op mijn kaart. Toen ik het nogmaals wilde vragen werd ik wakker.

De droom zit me helemaal niet lekker, ook omdat ik niet veel symtomen heb en sowieso gespannen ben voor mijn eerste controle.

Heeft iemand dit ook gehad of iets dergelijks?

Liefs Sabine

2. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ik heb wel geen ervaring met zwangerschap, maar wel met dromen...
    Ik denk eerder dat het andersom is: je droomt dit omdat je gespannen bent doordat je geen symptomen hebt. Je bent dus nerveus voor je controle en denkt daar veel over na. Waarschijnlijk ga je er daardoor over dromen. Wat volgens mij ook meespeelt is dat jullie heel lang hebben moeten wachten tot het zover is. Dan ben je des te banger dat je dit weer kwijtraakt!
    Nog bijna 2 weken wachten tot je controle, toch? Ik weet dat het frustrerend is, maar het enige wat je kunt doen is daarop wachten en zo rustig mogelijk blijven. Heel veel succes en ik duim voor je dat alles oke is (vast wel!).

3. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    he meissie

ik heb ook helemaal geen symptomen en ben al twee keer bij de gyn geweest twee echo's en het kindje zit hardstikke goed. dus maak je niet druk en geniet dat je geen symptomen heb . als je de hele dag misselijk was zou je het ook niet leuk vinden toch?

het komt allemaal wel goed.!

gr mik

4. ikkuh

ikkuh Actief lid

3 sep 2007
    278
    0
    0
    hallo
    ik ben dus ook wel zwanger
    en heb hele erger nachtmerries
    niet eens zozeer over zwanger zijn
    maar over de belachelijkste dingen..
    raketten dat soort dingen..
    wel eng..ma dat schijnt zo te zijn omdat je op je rug slaapt... k weet niet of dat zo is hoor..
    maar hoe veder je je strx bent.. hoe erger ze worden..hoorde ik.. als je er last van hebt.

Deel Deze Pagina