Pffff ik voel me klote........ Komt er net een collega langs zegt ie....... Je ziet er gelukkig uit......dat ben je zeker ook? Maar niets is minder waar ik voel me depri pffff Ik had een mega daling vandaag op DPO 10 Begin zo te twijfelen aan mezelf zou het wel zou het niet. En waarom wil het dan niet. Had vorige week een functionerings gesprek en dat ging heel erg goed. Vroeg me beste collega alleen "zit je soms in een dipje?" Het begon mensen al op te vallen dat het minder met me ging. Ik wist niet dat dit me leven zo zou beinvloeden. Ik ga me temp ronde afmaken en dan laat ik het voor wat het is en laat de natuur zijn gangetje gaan. sorry dat ik zo zeur maar wilde het even van me af typen. Dank je voor het lezen jullie zijn schatten
He meis, logisch hoor dat je je rot voelt en gewoon lekker spuien, ik ben dan nog niet zo lang bezig, maar hoefde nu eignelijk niet eens bezig te zijn, dat het nu alweer niet gelukt is maakt mij ook erg verdrietig, heb gisteren de hele dag zitten janken, dus ik snap je gevoel helemaal! Wij gaan deze maand ook niet meer zo ermee bezig zijn, niet meer tempen enzo, gewoon regelmatig vrijen en kijken wat de natuur doet! En het komt echt wel goed, ook voor jou is er een heel mooi zieltje beschikbaar! dikke knuf
Je zeurt niet hoor!....iedereen voelt zich wel eens klote he.En je bent ook al even bezig dus dan is het logisch dat je het even niet ziet zitten... Sterkte hoor liefs Lydia
Lieverd, je zeurt niet en een daling op 10 dpo zegt echt helemaal niets want je moet nog een aantal dagen! Ik kan me wel aansluiten bij je dipje....ik kan op het moment echt even helemaal niets meer zien van die teksten met "joepie in de 2de ronde raak!" etc. Ik ben moe en het doet pijn. Ik weet dat ik er waarschijnlijk overmorgen wel weer overheen ben maar toch....
He, kop op he! Iedereen heeft wel eens een dipje. Geen sorry hoor, zeur maar lekker. Ik snap best dat het vervelend lezen is als een ander gelijk zwanger is en je zelf al even bezig bent. Blijf hioer maar lekker zeuren hoor! Daar knap je van op.!
thnx ladies ik ben er nog niet overheen. Maar door jullie toch al een stukje beter me2 begrijp jou antwoord idd heel goed zo voel ik me dus ook
meid ik heb bij de tempkaartjes je mega daling gezien, en ook gelezen dat je pas over (als ik het goed heb) 5 dagen ongie moet worden. misschien is het wel de welzobekende innesteling! toch kan ik me wel voorstellen dat je af en toe een dip heb, maar kom er maar lekker uit! En als je temp morgen of vrijdag weer hoger is, dan er zeker uit komen hoor! Ik (en vele met mij) hebben wel is een dipje tijdens het zwanger worden, het is ook erg frustrerend om iedere keer maar weer die k*t te moeten ontdekken en andere wel zwanger weg te zien gaan. Kom op meid!
Lieve meid, Ik ben niet echt de aangewezen persoon om je op te vrolijken maar wil je wel even een hart onder de riem steken. Na regen komt zonneschijn! remember. Knuf, Mirre
dank je mirre hoe is het verder met jou meid? mijn daling van gister is vandaag weer omgezet naar een stijging gelukkig dus het blijft spannend het was dus geen ongi wat ook niet kon zo vroeg al
Als je al een jaar bezig bent, ga je toch naar de huisarts. Het is nl niet de bedoeling dat je er depri van wordt. Als je nd ha gaat, heb je misschien meer het idee, dat er wat aan gedaan wordt. Succes, en het loopt heus wel goed af.
hoi mensi ja heb ik geprobeerd maar het probleem is ik heb een korte cyclus dus ben nog maar 9 maanden bezig en geen jaar (dat lijkt wel door die cyclussen). Ze zei laatst dus dat ik het nog moest proberen maar het gaat vandaag een stuk beter met me dank je En ik geloof er heilig in dat het ooit goed gaat komen
Lieve Jackie, Ik zou heel graag wat HCG jou kant op sturen, maar dat is een beetje moeilijk daarom stuur ik je een virtuele knuffel. Bij ons was het zoals je weet de derde ronde raak (de 1e ronde tempen), maar het wachten duurde voor ons gevoel ook heel lang (ook door mijn lange cyclus). Moed houden hoor en een dipje in je temp dat zegt niet alles. Niet opgeven hoor. Hoop houden [-o< Ik duim voor je. Liefs, Velobabe
Hallo Jackie: moedeloos, depri, het iedere keer weer wachten, slooooopend.... Best goed te begrijpen dat je in een dip bent belangt. Ik geef je hiermee een hele dikke omarming (letterlijk en figuurlijk ) en een hele fijne knuf! Net wat Mirre al zei: na regen komt zonneschijn.... soms zitten er alleen nog even een paar wolkjes voor..... KNUF KNUF KNUF......
jacky ik herken het ook goed hoor. gister nog met mijn man overgehad, sinds ik nu bij de gyn kom ben ik voor het eerst weer overtijd geweest. wij zijn bijna 2,5 jaar bezig eerste half jaar ook veel gestres en overtijd, daarna dacht ik het word toch niets, ik ga met mijn eigen leven verder.nu sinds 2 maanden weer gestres en overtijd. als ik na mijn ongi niet meer van de gyn hoef te temperaturen gooi ik de termometer ook aan de kant. eigenlijk ben je nu alleen maar aan het wachten tot je zwanger word. succes en sterkte
poeh dat is niet niks aly 2,5 jaar dan is dit nog niks dus maar we houden moed he. En idd ik ga na deze ronde de thermometer in de kast leggen. Ik heb een eisprong en ik voel hem ook eigenlijk wel dus Hoop voor jullie ook dat het snel een keer raak mag zijn. Jullie zijn allemaal schatten en wil jullie stuk voor stuk een dikke knuffel geven DANK JE
ik heb heel laat bij de huisarts aangeklopt, ik vond het wel best. veel mieden gaan na een jaar naar de huisarts. ik zat gewoon op een punt zo van en nu wil ik gewoon weten wat het probleem is, volgende week donderdag weer naar de gyn en dan zien wat hij dan zegt.
ze hebben een samenlevings test gedaan, hij kon geen zaad vinden. daarom hebben we deze keer zaad met een spuit ingespoten, je wilt toch wat doen! mijn man levert volgende week dinsdag zijn zaad in voor de derde keer, eerste keer bij huisarts- was uitstekend, tweede keer bij gyn- was mislukt[mijn man had geknoeid dus konden ze er niets van maken].
hihi oke hoop dat het nog steeds in orde is meis Maar wat hielt het in dat ze geen zaad konden vinden? was daar een verklaring voor?