Onderschrift te lang?

Discussie in 'Over deze site' gestart door Jippie, 23 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik wil graag een zin aan mijn onderschrift toevoegen, maar elke keer geeft de site in mijn profiel aan dat mijn onderschrift te lang is en dat ik hem dus niet kan wijzigen. Er staat bij dat er een maximum is van 250 tekens en één plaatje, maar daar kom ik lang niet aan toe. Ik zie bij anderen veel grotere plaatjes en meer tekst in hun onderschrift. Hoe kan het dat die van mij dan geweigerd wordt? :rolleyes:

2. Niet meer actief

Heb je iets van kleur, bold of cursief gebruikt? Of een andere tekengrootte? Want die tekens ([color = ], /[color], [ b] enzovoort ) die telt hij ook allemaal mee in die 250 tekens

3. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hoi Jippie,

Je banner staat ook in je onderschrift, dus deze telt ook mee. Dan nog een zin en aangepast lettertype en dan kom je er ook aan.

Volgens mij klopt het dan wel dat je het niet kan aanpassen. Zou verder ook niet weten hoe je het moet aanpassen.

Groetjes
    Elvira

4. Niet meer actief

Als het adres van het plaatje erg lang is, houd je inderdaad minder ruimte over voor normale tekst. Elk tekentje wordt geteld, ook als het alleen maar code is. Dat is ook niet te veranderen.

5. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    heb ik ook wel. en heb ook wel genoeg ruimte. toch?

6. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    waarschijnlijk de zin die je er extra bij onder wilt zetten te lang is.

7. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik heb de tekst inderdaad schuingedrukt, dus dan wordt die code meegerekend. En de code van de banner telt dus ook mee voor het totale aantal tekens? Dan kan het inderdaad kloppen dat ik over de 250 kom.

Maar er zijn toch wel meer mensen met zowel een banner als tekst in hun onderschrift? Sommigen hebben hele opsommingen van allerlei onderzoeken, cycluslengtes, enz. Ik heb twee korte zinnetjes, meer niet... :rolleyes:

8. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Mischien moet je deze zin:

Na bijna 5 jaar en 12 behandelingen (10x IUI, 1x IVF & 1x ICSI) een prachtige dochter!

iets naar boven zetten,dus precies onder je banner en dan de nieuwe zin onder je banner,of lukt dat ook niet?

9. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik heb net mijn onderschrift naar Word gekopieerd en toen de tekens geteld. Ik heb de tekst meteen onder de banner gezet, het lettertype veranderd en de tekst zelf korter gemaakt. In Word zit ik dan ruim onder de 250 tekens en nog is mijn onderschrift te lang...

10. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.274
    2.976
    113
    Welke zinnetjes wil je toevoegen Jippie?

Lotte

11. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik wil graag onderaan toevoegen:
    In januari van start met ICSI voor een tweede wonder.

Als ik alle tekens inclusief de code van de banner tel en de eerste zin verander in:
    Na 5 jaar en 12 behandelingen (10xIUI, 1xIVF & 1xICSI) een dochter!
    en de tekst niet meer cursief maak, en de tekst meteen zonder tussenregel onder de banner zet, zit ik in totaal onder de 250 tekens. Maar toch krijg ik steeds de melding dat het te lang is...

12. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Hoi Jippie,

Heb je alleen de tekens geteld of ook de spatie's?
    Waarschijnlijk worden de spatie's ook meegerekend als teken en kom je daardoor boven de 250.

Volgens mij past het wel als je er bijvoorbeeld van zou maken:
    Na 5 jaar en 12 behandelingen (IUI,IVF,ICSI) een prachtige dochter!
    In januari van start met ICSI voor een 2e wonder.

Groetjes,
    Giegel

13. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Je kan ook de code weghalen, maar ik denk dat dat niet mag van de admin zelf.. :oops:

14. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik heb nog wat met de tekst gerommeld en ineens pakte 'ie hem wel. Daarna weer wat toegevoegd en een regel ertussen gedaan, en het werkt nog steeds. Vreemd, hoor! :-k In elk geval bedankt voor de tips!

15. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Fijn dat het gelukt is.
    Doe ik deze dicht!

Deel Deze Pagina