Onderschrift

Discussie in 'Over deze site' gestart door Starlady, 18 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Starlady

Starlady Bekend lid

24 sep 2005
    892
    0
    0
    GLD (zuid)
    Beste allemaal,

Ik heb een vraagje.

Mijn onderschrift lukt niet zoals ik dat wil.

Welke banner ik gebruik dat maakt niet uit, maar gebruik ik verschillende kleurtjes of maar 1 regel meer, geeft hij een foutmelding aan dat ik incl BBC banner niet meer dan 600 karakters gebruiken mag.

Ik zie bij sommige meer regels in de onderschrift staan dan de mijne, meer kleurtjes zelfs.

Hoe doen jullie dat?

Heb het geheel leeggemaakt en opgeslagen, opnieuw de banner geplaatst, de regels tekst, etc. Hou ik het bij dit wat ik nu heb is het oke, maar een extra regel kan niet.

Wie kan / wil me helpen.

Alvast bedankt! J

2. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Ik zie een mooie banner met een aantal data er onder. Lijkt me dat het gelukt is?

3. Starlady

Starlady Bekend lid

24 sep 2005
    892
    0
    0
    GLD (zuid)
    Nee heb de vraag net geplaatst.

Dit is wat ik kan. Meer kleuren (als is het maar een woordje) of maar 1 regel extra, dat lukt dus niet.

Wil een regel boven mn banner, dan de banner en dan enkele regels eronder.

J

4. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.278
    2.978
    113
    Laten we beginnen met het plaatsen van berichten in normaal geschreven tekst. De kleur en lettertype functie zijn er om bepaalde stukjes tekst te accentueren en niet om hele berichten mee te plaatsen. Ik heb je berichten hierboven aangepast.

V.w.b. het gebruik van kleur in je onderschrift: er zit een maximum aan de tekens die je kunt gebruiken in je onderschrift. Hoe meer kleurtjes en afwijkende lettertypes je gebruikt hoe minder tekst er past. Probeer je onderschrift (handtekening) zo kort en schoon mogelijk te houden en daarna bepaalde stukjes tekst te selecteren en ze dan een andere kleur te geven door op de desbetreffende knopjes te klikken van het menu.

Lotte

5. Starlady

Starlady Bekend lid

24 sep 2005
    892
    0
    0
    GLD (zuid)
    Hoi Lotte,

Ik begrijp je niet helemaal. Had ik mijn berichten ook in een andere lettertype en kleur staan dan? Sorry daarvoor, was ik me niet van bewust? Wat is het normale lettertype op dit forum? Of staat dit nu standaard goed?

Ik wil alles normaal en in de kleur zwart behouden, echter het woordje “Hartactie” (als voorbeeld) wil ik dus in een andere kleur. Zou graag een extra regel zoals mijn website en/of uitkomst pendelen. Zit nu ook op mn werk dus kan het helaas niet uitgebreid aan gaan passen. Zal thuis meteen even kijken.

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Starlady; Volgens mij zit je nu al aan je maximum aantal tekens.

Deel Deze Pagina