Wat vinden jullie leuke jongensnamen? Meidennamen zijn (voor mij en mijn vriend) makkelijk te bedenken, maar jongensnamen hebben we nog wat moeite mee
Jongensnamen...hopeloos. We zijn er nog nooit samen uitgekomen....ben dus erg blij dat we meiden hebben. Kom maar op met die namen dus.
De enige naam die wij hebben kunnen bedenken tot nu toe is : Jesse (spreek je uit als Jessuuuh) Maar voor de rest... Enne ben blij dat wij niet de enigen zijn
ik vind meisjesnamen ook veel makkelijker. Mijn zoon heet Gui veel voorkomens heb je de naam als Guy geschreven. Maar wij wilde weer apart doen en dat de naam niet in het engels uitgesproken zou worden of gay gemaakt van zou worden. Wij vinden verder Dean een leuke naam. Maar als ik zo in de klas van Gui kijk zitten er veel uitlopende namen bij
Wij hadden juist heel snel een jongensnaam.. En konden geen meidennaam vinden.. Vonden beiden niets leuk... Laat het nu een meisje worden, hihi. Maar het is gelukt hoor..
Lailea: Ik vind Dean ook leuk. Ik heb iets met Engelse namen. Josh David Dash Jason Dean En blijkbaar iets met de D (Djosj, djeeson).
wij hebben dat juist andersom.. ben dan nog niet zwanger maar na 1,5 jaar proberen merk ik dat we toch soms over namen praten hihihi jongensnamen ten overvloed maar meiden.. ggrrrr hihihi
Een meisjesnaam hebben we nog van de eerste over gehouden, Die heet Aidan (Eden). en toen hadden we ontzetten lang gezocht naar een jongensnaam. Nu zijn ze nog niet echt bezig geweest met een jongensnaam, maar ik weet dat het weer erg moeilijk zal worden. Ik vind wel dat het moet passen bij Aidan, dus geen oer hollandse naam nu. Maar ik wens jullie allemaal succes! Aidan is nog steeds mijn favoriet!
Hoi Ik ben hoop aan het eind van het jaar zwanger te raken/zij/worden van mijn eerste kindye, maar ben nu al bezig met het bedenken van leuke namen. Hier een aantal: Cyrus Alain Colin Didier Julien Leroy Calvin Owen Sean Deaquon Aiden Ik hoop dat je er iets aan hebt. Groeten Monica
Ik vind de volgende namen leuk: - Marlon - Mitchell - Dylano - Kenji - Gerben - Jarno - Ritchi - Nicky Groetjes Marjo