Vinted (app)

Discussion in 'De lounge' started by Katelynn, Sep 26, 2019.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Katelynn

Katelynn Bekend lid

Apr 11, 2019
    575
    376
    63
    Female
    Achterhoek
    Hi dames ,

Wie van jullie heeft wel eens via Vinted verkocht of gekocht?

Inmiddels heb ik de app gedownload en een profiel gemaakt , maar ben ik erg benieuwd hoe het precies werkt en of er positieve ervaringen zijn met het gebruik ervan!

De app zag er interessant uit en op die manier kan ik makkelijk de kleding van onszelf en dochter een tweede kans geven , en het is eens wat anders als Facebook of marktplaats :)

2. Lumihiutale

Lumihiutale Bekend lid

Oct 9, 2016
    899
    286
    63
    Ik heb er een paar sneakers verkocht en een jas gekocht maar er was in de communicatie wat mis gegaan waardoor ik er nu wat langer op moet wachten. Opzich een heel leuk idee maar je moet wel geduld hebben :)

Katelynn likes this.
  3. Katelynn

Katelynn Bekend lid

Apr 11, 2019
    575
    376
    63
    Female
    Achterhoek
    Geduld heb ik wel haha. Is het heel veel gedoe om wat te verkopen via de app of valt het wel mee?
    Heb alleen via FB en MP verkocht - dat is online zetten en men haalt het op en betaald.

4. bozoe

bozoe VIP lid

Jul 9, 2014
    5,478
    5,838
    113
    Koop er regelmatig spullen. Je koopt van een particulier dus het is een soort united wardrobe. Let wel op of de verkoper/advertentie van niet al te lang geleden is. Had laatst iets gekocht bleek de verkoper sinds mei niet meer online te zijn geweest. Je kunt dan wel annuleren maar moet wel weer een paar dagen op je geld wachten

Katelynn likes this.
  5. Lumihiutale

Lumihiutale Bekend lid

Oct 9, 2016
    899
    286
    63
    Ik vind het heel makkelijk. Als je iets hebt verkocht krijg je een verzendlabel die je moet uitprinten en op je pakket moet plakken. Dan inleveren op een dpd punt en als degene het product heeft ontvangen krijg je binnen 2 dagen je geld in je Vinted portemonnee. Zo kan je op Vinted weer wat kopen of je kan het laten uitbetalen op je eigen rekening.

Katelynn likes this.
  6. Palmpje

Palmpje VIP lid

Jul 8, 2017
    8,984
    6,982
    113
    Female
    Het lijkt me ook heel handig die app. Ben je altijd zeker dat je je geld ontvangt dan? Weet niet hoe dat precies in zn werk gaat. Ik heb genoeg te verkopen maar ik zou wel zeker willen weten dat ik altijd mijn geld krijg dan.

Katelynn likes this.
  7. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

Aug 19, 2015
    3,329
    2,135
    113
    Female
    Kun je ook meerdere kledingstukken in 1 x verkopen? Ik heb namelijk niet zo'n zin om alles van mijn dochter apart op de foto te zetten :roflmao:

Katelynn likes this.
  8. Lumihiutale

Lumihiutale Bekend lid

Oct 9, 2016
    899
    286
    63
    Je kan in principe maar 1 ding per keer verkopen,of je moet een pakket hebben of 2 broeken voor een bepaalde prijs ofzo

RachelleNM likes this.
  9. Lumihiutale

Lumihiutale Bekend lid

Oct 9, 2016
    899
    286
    63
    Ja je krijgt altijd je geld. Nadat de koper het product heeft ontvangen krijg je 2 of 3 dagen daarna je geld in je Vinted portemonnee.

Palmpje likes this.
  10. Palmpje

Palmpje VIP lid

Jul 8, 2017
    8,984
    6,982
    113
    Female
    Thx! Ik ga dit weekend maar eens aan de slag met foto’s maken :thumup:

Lumihiutale likes this.

Share This Page