Hoi dames, Vraagje of iemand hier ervaring mee heeft.. (onzeker) Heb sinds 2 weken last van gerommel (voorweeën) ook al 2 x aan de ctg gelegen en de weeën waren wel redelijk sterk maar geen ontsluiting.. nu is onze kleine meid sinds gisteren een stuk rustiger ik voel haar nog wel geregeld maar een stuk minder (ze was de hele zwangerschap al druk) en ik voel me vandaag ook grieperig en heb enorme druk onderin.. kan dit betekenen dat de bevalling toch snel komt of hoort dit gewoon bij mn periode? Alvast bedankt!!
Hee dit had ik donderdag, hij was minder beweeglijk, en voelde me echt niet fit. Snachts kreeg ik krampen en heeft de VK me in de ochtend gestript (had toch controle bij de VK) had 1cm ontsluiting en verweekte BMM. Daarna dacht ik echt jaaaa de bevalling begint! Krampen au au die ik weg moest zuchten en slijmprop kwijt, maar ineens om 16 uur was alles over vannacht ook niks en nu voel ik me weer gewoon alsof hij nog daaaaagen blijft zitten Ben as maandag 40 weken Hoop voor je dat het voor jou wel een voorteken is!