Hoi Dames, Na inmiddels al een aantal weken te tobben met mijn gezondheid heb ik eindelijk duidelijkheid gekregen. Ze vreesden elke keer zwangerschapsvergiftiging en dat elke keer op en af. Kom net terug van 2 dagen ziekenhuis en gelukkig blijkt het alsnog geen vergiftiging te zijn. Super opgelucht natuurlijk, maar het bleef de vraag wat er nou wel aan de hand was. Vandaag hebben ze de knoop dat eindelijk doorgehakt: als ik bij 38 weken nog niet vanzelf bevallen ben, zullen ze me inleiden zodat ik dan toch niet eindeloos met aanhoudende klachten van hoofdpijn, duizeligheid, misselijkheid en soms pijn tussen de schouderbladen (en hoge bloeddruk) en dat het einde in zicht komt. Ik word er elke keer zo onzeker van of ik dan wel of niet moet bellen en elke keer zijn de waardes op het randje. Dus die onzekerheid zal nu niet heel lang meer duren. Ben nu 36 + 4 zwanger dus het idee einde van al dat gedoe brengt super veel rust
Fijn dat het toch serieus genomen wordt. En fijn dat je ergens naar toe kan leven. Geniet nog even van je buik...Succes met de bevalling!