Vandaag kwam ik een folder tegen van Kaatje katoen. Deze verkoopt wasbare luiers. Het ziet er wel leuk uit en met inlegbare weg werpdoekjes lijkt het me ook niet zo heel smerig. Wie kent het product of heeft er ervaring mee? Edit moderator: verplaatst naar De Babyuitzet
Ervaring heb ik nog niet, maar wij hebben een startpakket met katoenen luiers gekocht. Ik ben erg benieuwd hoe het in de praktijk bevalt, maar zie het op dit moment helemaal zitten. Wij hebben een afspraak met een consulente gemaakt. Kaatje Katoen heeft erg veel keus en een consuselente kan je de voor en nadelen per luier vertellen.
Bij kaatje katoen kun je veel verschillende merken luiers bestellen. Ik heb zelf een tijdje met bambinomio gewerkt. Ik heb het een paar maanden gedaan en toen toch overgestapt op de pampers. Puur gemakzucht. Ik vond het wel te doen hoor de katoenen luiers, maar het kost gewoon extra tijd. je kunt ook een proefpakket bestellen en het een tijdje proberen. succes, Mayke
ik heb een heel paket in huis, biokatoen onsize, vind ze voor de aller kleinste wel erg dik, of we gaan tot het wat groter is (kilo of 5) weg werp gebruiken of ik koop nog wat luiers voor small. of het bevalt geen idee
heb geen ervaring met kaatje katoen maar wel met katoenen luiers van veel verschillende merken. Ik vind het geweldig, betere pasvorm, echt niet vies hoor, en voordelig!