Is het mogelijk om alleen een onderstel te kopen? wij hebben namelijk van mijn ouders een gloednieuwe bak en maxcicosi gehad alleen hun onderstel kan echt niet meer zo beschadigd is die.. maar is het mogelijk een nieuwe te kopen ? Groetjes,
Marktplaats? Had zo ff snel gezocht en kwam bij deze terecht; Marktplaats.nl - Mutsy EVO onderstel - Kinderwagens en Combinaties
bedankt voor de reacties het gaat om een quinny speedy maar wel al een ouder model denk ik mijn moeder heeft hem 4 jaar geleden gekocht ongeveer.. zou dat duurder zijn ja alleen een onderstel?
ooohw de quinny speedi kinderwagens zijn nieuw niet eens duur dus als ik jou was zou ik een nieuwe kopen. splinternieuw zijn de zwarte met het zwarte onderstel en een zwarte reiswieg al 300 euro. vind ik persoonlijk echt een koopje, en dan heb je niet eens de reiswieg nodig dus zal niet heel veel gaan kosten. via marktplaats kan natuurlijk ook. het onderstel en de maxicosi past op elk type onderstel van de quinny speedi maakt niet uit uit welk jaar je deze koop. Maar als je toch een nieuw onderstel wilt met zitje? kun je misschien nu eens een quinny buzz proberen daar passen de dreami en maxicosi ook op. succes.
denk dat er niet veel onderstellen te koop staan. maar dat maakt niet uit. ik zou gewoon kijken bij complete quinny speedy's op marktplaats. als er een bak bij zit dan kan je die altijd nog verkopen of bijv bij de oppas/oma laten. en anders kijken voor een speedy met wandelwagen inzet. je hebt het alleen over wandelwagenbak en maxi cosi. zit er bij het onderstel van je moeder ook een wandelwageninzet waar kind in gaat als het te groot is voor de wandelwagenbak? quinny speedy met inzet zijn niet duur. denk dat je voor 60 euro al een leuke set hebt. en je hoeft inderdaad niet perse een speedi te nemen. een maxi cosi en quinny dreamy past op de meeste onderstellen van quinny. hier past bijv de wandelwagenbak van mn quinny freestyle ook op mn buzz onderstel. dreamy bak paste ook op de maxi taxi onderstel van maxi cosi.