Ik weet nog dat ik bij de 1e veel mutsjes had, maar dat de meeste veel te groot waren, en dat ondanks dat het hoofdje toch echt boven gemiddeld was/is... Dus waar koop ik wel passende en ook leuke mutsjes (tis nog erg pril, maar goed, kan het maar vast weten, toch). En voel je vrij je mutsje te showen!
Bij ons kleintje zaten de mutjes van de babydump maatje 1 prima. Mutsje wat we van de prenatal hadden (maat 44/50) was veel te groot. Groetjes
Ik heb 2 kleine mutsjes: 1 van BamBam met :before you ask i'm a boy/girl. En eentje van petit villain met: bad hair day. Dit zijn die ik klein vond, hoe ze passen weet ik over een paar weken maar die van prenatal enzo vond ik vrij groot vergeleken met bovenstaande 2
Ik had ook wel wat verschillende mutsjes liggen maar pakte bijna altijd een roze mutsje van bfc. Bleef perfect zitten bij ons dochtertje! Hij ligt nu bij mijn zusje klaar voor haar baby'tje dat binnen een paar weken geboren zal worden.
Hier ook vrijwel alle mutsjes te groot (kindjes met kleine hoofdjes, oa 1 prematuur geboren). Mutsjes van born to be famous bleven perfect zitten (maar blijken niet zo makkelijk te vinden merkte ik nu ik er pas nog een wilde kopen).
Ik vond bij mn zoon strikmutsjes erg fijn. Hij woelde aldoor meteen zn muts af. Het was dan wel hoogzomer en 30 graden toen hij geboren werd maar als we hem een mutsje opdeden in bed mochten we met het raam open slapen. Dus had hij wel de eerste weken een muts op tijdens het slapen en buiten eigenlijk ook wel ivm de felle zon. Mutsjes | Little shop around the corner deze mutsjes blijven gewoon echt goed zitten! Little Shop around the Corner Blog: september 2012 hier staat hoe en waarom je de mutsjes vastknoopt.
Wij hebben ook een aantal mutsjes gekregen en/of gekocht maar waren ook allemaal te groot. Manlief is tussendoor toen ik in het ziekenhuis lag na de bevalling nog bij de prenatal langs geweest en daar heeft hij nog twee mutjes gekocht en die pasten super! Omtrek hoofdje was bij de geboorte 34cm
Wat een knap mannetje, en een leuke naam zo heet mijn zoontje ook. Thanx voor de tips, ik had me voorgenomen nog niets te kopen, maar zou ik toch al vast....
Mutsenbende!!! Online winkel met zo een leuke spullen. Mijn moeder kwam met zoeken daar terecht en ze zijn en super. Goede kwaliteit, goede pasvorm. Ik krijg veel leuke reacties over haar aparte mutsjes