welk passend mutsje? (showen)

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door yossie, 31 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yossie

yossie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.784
    0
    36
    Ik weet nog dat ik bij de 1e veel mutsjes had, maar dat de meeste veel te groot waren, en dat ondanks dat het hoofdje toch echt boven gemiddeld was/is...

Dus waar koop ik wel passende en ook leuke mutsjes (tis nog erg pril, maar goed, kan het maar vast weten, toch:D).

En voel je vrij je mutsje te showen!

2. JessieS88

JessieS88 Lid

19 jan 2012
    57
    0
    6
    Bij ons kleintje zaten de mutjes van de babydump maatje 1 prima. Mutsje wat we van de prenatal hadden (maat 44/50) was veel te groot.

Groetjes

3. Jomy

Jomy Niet meer actief

Ik heb 2 kleine mutsjes: 1 van BamBam met :before you ask i'm a boy/girl. En eentje van petit villain met: bad hair day.

Dit zijn die ik klein vond, hoe ze passen weet ik over een paar weken ;) maar die van prenatal enzo vond ik vrij groot vergeleken met bovenstaande 2 :p

4. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik had ook wel wat verschillende mutsjes liggen maar pakte bijna altijd een roze mutsje van bfc. Bleef perfect zitten bij ons dochtertje!
    Hij ligt nu bij mijn zusje klaar voor haar baby'tje dat binnen een paar weken geboren zal worden.

5. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Ik vond zelf die van Imps en Elfs super! en noppies waren ook wel fijn.

6. Laure80

Laure80 Fanatiek lid

26 aug 2008
    1.036
    0
    36
    Hier ook vrijwel alle mutsjes te groot (kindjes met kleine hoofdjes, oa 1 prematuur geboren). Mutsjes van born to be famous bleven perfect zitten (maar blijken niet zo makkelijk te vinden merkte ik nu ik er pas nog een wilde kopen).

7. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik vond bij mn zoon strikmutsjes erg fijn. Hij woelde aldoor meteen zn muts af. Het was dan wel hoogzomer en 30 graden toen hij geboren werd maar als we hem een mutsje opdeden in bed mochten we met het raam open slapen. Dus had hij wel de eerste weken een muts op tijdens het slapen en buiten eigenlijk ook wel ivm de felle zon. Mutsjes | Little shop around the corner deze mutsjes blijven gewoon echt goed zitten!

Little Shop around the Corner Blog: september 2012 hier staat hoe en waarom je de mutsjes vastknoopt.

8. o0melis0o

o0melis0o Actief lid

29 jun 2012
    471
    6
    18
    Vrouw
    Dierenartsassistente Paraveterinair - in wording
    Heerlen
    Wij hebben ook een aantal mutsjes gekregen en/of gekocht maar waren ook allemaal te groot. Manlief is tussendoor toen ik in het ziekenhuis lag na de bevalling nog bij de prenatal langs geweest en daar heeft hij nog twee mutjes gekocht en die pasten super! Omtrek hoofdje was bij de geboorte 34cm

Bijgevoegde bestanden:

9. yossie

yossie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.784
    0
    36
    Wat een knap mannetje, en een leuke naam zo heet mijn zoontje ook;).

Thanx voor de tips, ik had me voorgenomen nog niets te kopen, maar zou ik toch al vast....

10. jupje

jupje Actief lid

26 sep 2011
    164
    0
    0
    Mutsenbende!!! Online winkel met zo een leuke spullen. Mijn moeder kwam met zoeken daar terecht en ze zijn en super. Goede kwaliteit, goede pasvorm. Ik krijg veel leuke reacties over haar aparte mutsjes

Deel Deze Pagina