Hi, Ik wil eigenlijk zelf de kraambedankjes maken heb al op internet gesurfd maar echt leuke ideën heb ik nog niet. Iemand een tip? Alvast bedankt!
Hmmm eens even denken. Wat denk je van een foto? Laat papa het rolletje/de camera even naar de 1uur service brengen, 100x (ofzo) de foto afdrukken, en klaar is kees. Eventueel kan je er nog een leuk tekstje bij maken met Photoshop voordat je de fotos weg brengt... (bij digitale camera).
Je kan bij de Xenos kleine weckpotjes kopen en daar van die vruchtenhartjes (of blauwe/roze snoepjes) indoen met een gekleurd lintje om het potje o.i.d En als je het simpel wilt houden een mooie foto, zwart wit of sepia maken en een kaart met 'bedankt voor jullie bezoek' erop.
Ik heb zelf ook mijn bedanktjes al bijna klaar. Heb glazen buisjes met een kurk gevuld met blauwe en witte pepermunt hartjes.. nog een strikje en een kaartje erom en klaar is kees!
ja ik ben ook erg benieuwd waar je de glazen buisjes vandaan hebt! en weet iemand hoeveel die kleine wekpotjes p.s. kosten?? ik vind gewoon een tule stukje met gekleurde hartjes erin geknoopt ook leuk. laast van vrienden kregen we een klein kaartje met een foto erop van 5 bij 8 ofzo op een blauw kaartje met een blauwe balon en een witte snoep muis eraan vast geknoopt met een glimmend wit lintje, dat was ook leuk. iemand nog andere ideeen ???
ja alle tips zijn welkom, dat van die ballon met witte muis vind ik ook leuk maar tot nu toe vind ik de wekpotjes ook erg leuk. Inderdaad wat zouden die potjes kosten???
Ik heb die gekocht bij http://geboortebordhuren.nl Daar komt straks ook mijn geboortebord vandaan! Ze zijn groter als een reageerbuis.. ik zal kijken of ik er nog even een foto van kan maken.
hi wat een leuke site! heel veel keus en je kan er leuke ideetjes opdoen! vind alleen 1,75 voor zo`n buisje snoepjes erg veel geld! aangezien ik er wel iets van 75 wil hebben/ maken! maar de ideeen zijn in elk geval heeel leuk.
heb daar alleen de buisjes met de kurkjes gekocht voor 0,90 ct per stuk.. Stop er zelf snoepjes in ..
Ik heb toen de eerste geboren was kleine potjes met vergeet-me-nietjes gemaakt. Daar een klein kaartje bij en weg geven maar. Kwebbel
o die vergeet me nietjes zijn ook een leuk idee! ik ben eruit wat ik ga doen; suikerhartjes in folie met een strikje erom heen en een bedank kaartje eraan! heb net alles ervoor in huis gehaald. morgen ga ik alles in elkaar knutselen..... ben ook bij xenos geweest (daar heb ik ook de folie gekocht) ze hadden ook die leuke wek potjes heel klein; 0,90 cent per stuk. bij de Jamin heb je inie minie hartjes in roze/ wit en blauw wit die er heeeel leuk in passen! kun je gewoon scheppen uit de snoep bakken.
Als je het in elkaar hebt geknutseld, zou je een foto van willen maken? Ik ben nl nieuwsgierig hoe het resultaat uiteindelijk zal zijn
Ik wilde net reageren dat ze rond de 1 euro zijn. Ik wil waarschijnlijk die weckpotjes voor huwelijks bedankje gebruiken. Maar daar ben ik nog niet helemaal uit. Succes met knutselen!
Inkie ik heb via een tuincentrum de kleine potjes gekregen, maar het lijkt me ook dat je ze daar kunt kopen (weet niet hoe duur ze zijn ) en ik heb stekjes gebruikt zodat je al wat vollere plantjes hebt. Maar zelf met zaadjes kweken gaat ook goed en als je er nog tijd voor hebt, waarom dan niet. Krijg nu nog steeds leuke reacties van mensen die de vergeet-me-nietjes nog hebben. Kwebbel